Volgers

vrijdag 5 april 2013

"Stamp a Stack"

Afgelopen dinsdagavond ben ik met Alexandra, Erna en Joke bij Simone geweest voor een avondvullend programma: "Stamp a Stack".
Het was de bedoeling om in 1 avond 8 kaarten te maken, een echte uitdaging bleek achteraf.
;-)

Dit zijn mijn creaties:


We kregen een pakketje met 6 kleuren designpapier, wit cardstock, lijm en enveloppen.
Op tafel lagen allerlei ponsen, knopen, brads om de kaart mee te versieren.
Simone had zelf wat voorbeelden gemaakt en na wat uitleg konden we zelf aan de slag.


Ook had ze nog een bingo bedacht, waarbij er 3 stempelsets te winnen waren en ik was 1 van de gelukkigen!
:-D

Dank je wel, Simone, voor de gezellige avond en het superleuke idee om met een heel stel meiden kaarten te gaan maken.
En de zelfgemaakte appeltaart is ook een aanrader!
Heerlijk!

Morgen ga ik met Alexandra naar de Art Specially Beurs in Zeist, wie weet tref ik jullie daar ook nog wel!
Aarzel niet om me aan te spreken, mij ontbreekt het lef nog wel eens, hahaha!

Fijn weekend!

Liefs, San


7 opmerkingen:

janieworkum zei

Leuke kaartjes Sandra en leuk ook met de verschillende kleuren
groetjes Janie

wendy_liefde_is zei

wow 8 kaarten op een avond met meerdere vrouwen bij elkaar, als ik afspreek om creatief bezig te zijn klets ik soms meer dan dat er aan kaarten afkomt......

en nog erg mooie kaarten ook!

Erna Logtenberg zei

Leuk zijn ze geworden! Veel plezier morgen!

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt Sandra, ik vind ze schitterend. Heel veel plezier in Zeist, geniet ervan en ik hoop dat je bekenden tegen komt, zoals ik het lees op heel veel blogs is bijna iedereen in Zeist of Rijswijk te vinden.
Liefs van Anita

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaarten. Zie er leuk uit. Mooi stempelset heb je gewonnen. Veel plezier morgen. Ben benieuwd wat er te zien is. Ik ga niet. Ben trouwens zelf ook nooit zo n held met aanspreken terwijl ik wel vaak mensen herken. Vind ik dan achteraf weer suf van mezelf, maar ja... Geniet er van morgen.
Groetjes Saskia

Joke zei

Prachtige kaarten en heel veel plezier vandaag.Groetjes Joke

Aartje zei

Wat een leuke serie kaarten, lijkt me inderdaad een hele klus om zoveel kaarten in een keer te maken. Maar ze zijn prachtig geworden.
Groeten, Aartje