Volgers

dinsdag 16 april 2013

Thinking of you...



Vanavond nog een kaart op het programma die meedoet met de challenge van het Cards and Scrap Challengeblog, challenge nr. 163 (Vlinders)

Misschien een beetje raar, maar deze kaart heb ik voor het herinnerings-plakboek van mijn zusje gemaakt.
Ik zou deze zo op de post gedaan hebben voor haar, als ze nog geleefd had, vandaar dat ik deze in het plakboek (SMASH!book) wil stoppen.
Ik weet zeker dat ze deze prachtig had gevonden en het verwoord precies het gevoel wat ik heb.

De basis is een kant-en-klare kaart van wit cardstock, met daarop designpapier van Stampin' Up. Ook voor het "matten" heb ik designpapier van dezelfde serie gebruikt.



 De tekst is van Stampin' Up en de vlinder en het hart van Noor!Design.
De swirl links onder is van Cheery Lynn, een van mijn favorieten!
Parels zijn weer van Stampin' Up.



Alles past mooi bij het afdrukje van Saturated Canary, wat ik heb ingekleurd met mijn Copics.
De gebruikte kleuren:

Haren: C9-C7-C5
Huid: E53-E51-E50-RV10
Roze: RV06-RV04-RV02
Paars: BV13-BV04-BV02
Blauw: BG01-BG000-BG0000
Groen: YG23

Ik wens jullie nog een fijne avond en morgen een mooie dag!
Ik ben werken, dus de "goedkeuring" laat dan nog even op zich wachten.
:-D

Liefs, San

14 opmerkingen:

Christine zei

Prachtig kaartje Sandra en geweldig dat dit er ééntje is voor je zusje haar plakboek. Daar zou ze wel blij mee geweest zijn!
Liefs
Christine

GerJanne zei

Wauw San, wat een geweldige kaart! Ik ben bijna sprakeloos over de haren...... Echt helemaal top hoe je die hebt ingekleurd.
Ik heb voorlopig geen tijd om af te spreken, eerst aan de studie. Die begint nu een beetje in mijn nek te hijgen. Maar misschien valt het na de meivakantie even mee. Hangt af hoe ver ik met alles ben!
Lieve groet,
GerJanne

Anita Meijer zei

Wat een supermooie kaart Sandra en dan je verhaaltje erbij, krijg er gewoon een brok van in mijn keel.
Liefs van Anita

janieworkum zei

Een schitterende kaart Sandra super mooi
groetjes janie

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een prachtige kaart. Had je zusje zeker mooi gevonden. Mooi gekleurd en een prachtig geheel. Mooi met de vlinders. Zal mooi staan in het smashbook.
Groetjes Saskia

martina's kaartjes zei

wat een prachtige kaart ! super gedaan ! mooi dat je dat op deze manier een beetje verder kan verwerken....
grtjs, martina
x

Annie zei

KLopt helemaal, die kaart.
Vooral die gezichtsuitdrukking en de hele houding.
Geweldig!
Veel liefs van mama.
I.L.Y.

jolanda zei

mooi kaartje

Ingrid zei

Heel mooi kaartje gemaakt voor een speciaal iemand, een goede bestemming heeft dit kaartje!
Groetjes Ingrid

Je@net zei

Wat een mooi kaartje, Sandra!
Fijn dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

Nancy zei

Hey Sandra,

Wat een super mooie kaart! Groot gelijk dat je ze in het plakboek voor jouw zus stopt!! Wat een mooi gebaar!!

Liefs,
Nancy

Noriko zei

Bedankt voor het meedoen bij het C&S challengeblog.
Leuke kaart heb je gemaakt en prachtig gekleurd.

Groetjes Noriko

ann van dijk zei

Prachtige kaart! De kleuren zijn ook echt super!
Lieve groet anneke

Tinie zei

Wat een mooie kaart, Sandra!! Met een prachtige vlinder!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van het Cards&Scrap Challengeblog!
Groetjes Tinie