Volgers

dinsdag 2 april 2013

Weekendje in "retraite" geweest...


Dit paasweekend zijn wij als gezin niet samen geweest.
Marit zat met mijn ouders in het Sauerland lekker vakantie te vieren, Ruben was met papa thuis voor een "mannenweekend" en ik zat in het huis van mijn ouders, samen met mijn knutselspullen, om eens lekker "tot mezelf" te komen en aan de knutsel te gaan.


Een foto van mijn werkruimte. Lekker de hele tafel voor mezelf...

Ik heb 5 cute-kaarten gemaakt en de voorkant van mijn smash!book gepimpt.
De kaarten komen er tzt een keer posten, maar hieronder alvast een foto van een "sneak peek" en een voorlopige voorkant. De uiteindelijke moet nog mooi op de foto, maar helaas ben ik alweer een onderdeel kwijt, dus díe foto laat nog even op zich wachten.



Maar ik ben lekker bijgekomen en kan er hopelijk weer een tijdje tegenaan.
Gisteren was ook een heftige dag, omdat het de geboortedag van mijn overleden zusje is. Je wordt toch weer even met de neus op de feiten gedrukt en op dit soort dagen is het gemis extra zwaar...

Dan heb ik ook nog een mooie kaart om jullie te laten zien, gemaakt voor een heel speciale vriendin.



Deze techniek heeft Simone ons laten zien tijdens de Stampin' Up workshop van eind januari bij mij thuis.
Het origineel is hier terug te vinden.
Het witte papier op de kaart is vloeipapier, vaak gebruikt als verpakkingsmateriaal.
Daarop is gestempeld met in dit geval SU inkt (Chocolat Chip) en de bloemen zijn ingekleurd met inkt en de blenderpen van SU.
Al het cardstock is ook van SU, net als het lint.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt:

-Calypso Coral (cardstock&inkt)
    -Wisteria Wonder (cardstock, lint&inkt)
-Chocolat Chip (cardstock&inkt)
-Pool Party (inkt)
-Island Indigo (inkt)

Leuke en eenvoudige techniek!

:-D

Ik wens jullie nog een fijne dag!

Liefs, San


8 opmerkingen:

Erna Logtenberg zei

Superleuk Sandra! En lekker dat je zo'n weekendje voor jezelf had! Tot vanavond! :-)

Joke zei

Mooie kaart Sandra en fijn dat je even een weekend had om te freubelen .groetjes Joke

Ingrid zei

Wat heerlijk zo'n lang geniet moment voor jezelf een heel weekend wauw!!
Oh de voorkant van je smashbook, ziet er nu al super uit. Heb je een origineel smasbook? Ik heb er ooit één gekocht bij de Action, maar die ligt op de stapel ooit eens :) Inderdaad een hele leuke techniek die Simone ons heeft geleerd, had daarom ook gelijk de blenderpen besteld.
Groetjes Ingrid

Angelique zei

Wat heerlijk, een heel weekend lekker ongestoord knutselen. Dat heeft een mens zo nu en dan echt even nodig. Het ziet er allemaal heel mooi uit.
Liefs Angelique

corryskaart zei

toch heerlijk als je even op jezelf kan zijn en je tijd met knutselen vol brengt,want het gemaakte ziet er prachtig uit
groetjes van corry

Wil zei

Je hebt je tijd alleen goed benut zo te zien Sandra. Door die sneekpeek word ik nu wel heel nieuwsgierig hoor. Dit ziet er al zo leuk uit!

groetjes,Wil

janieworkum zei

Het ziet er allemaal prachtig uit., en fijn dat je zo'n heerlijk freubel weekend hebt gehad,
groetjes janie

Anita Meijer zei

Wat heerlijk even een weekendje helemaal alleen en alleen maar knutselen, knutselen en nog eens knutselen, super Sandra, ben benieuwd wat je allemaal voor moois hebt gemaakt.
Liefs van Anita