Volgers

zondag 5 mei 2013

Happy together

 Vandaag een trouwkaart op het programma!
Een collega van mij is 23 maart getrouwd (op de dag dat Ruben jarig is. :-) ) en dat verdient uiteraard een kaartje!
De basis is cardstock van Stampin' Up (Lavender Lace, al een tijd uit de catalogus) en de bloemen achtergrond is gemaakt met een stempelset van Stampin' Up in de kleuren Lavender Lace en Almost Amethyst.


Roosjes zijn uit eigen voorraad en de hartjes doily heb ik ooit eens van een blogmaatje gekregen.
De tekst is weer van Stampin' Up en passend bij de gelegenheid.


Dit afdrukje is kant en klaar ingekleurd en is van Wee Stamps, uit een gekregen candy waar ik heel blij mee ben!

:-D

Ik wens jullie nog een hele fijne middag en zonnige week toe!!!


Liefs, San

9 opmerkingen:

Mieke zei

Wat een snoezig kaartje en dat afdrukje is zoooo schattig! Heel mooi!

Anita Meijer zei

Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Sandra, en ik vind die luchtballon zo prachtig ingekleurd, prachtig.
Liefs van Anita

Anneke. zei

Schitterend, Sandra! Leuk afdrukje en dat hart er bij, past helemaal.
Groetjes Anneke.

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Het afdrukje is prachtig. Ik heb ze nog niet gekocht, maar al wel over getwijfeld. Ze zijn erg leuk.
Leuk weer een kaartje van je te zien. Genieten de kids lekker van de vakantie?
Groetjes Saskia

Ingrid zei

Wat een lief kaartje!
Groetjes Ingrid

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart
groetjes Janie

corryskaart zei

Hoi san
Wat ziet dit er schattig en mooi uit enzeker die stempel zo lief
Groetjes
Corry

GerJanne zei

Ha San,
wat een lief kaartje met een schattig afdrukje! Helemaal top voor een trouwkaartje. De kleuren zijn ook supermooi!
Lieve groetjes,
GerJanne