Volgers

vrijdag 17 mei 2013

Sassy Girl (sugar nellie)

Vandaag maar eens een lekker eigenwijs kaartje!
Eigenwijs vanwege de paarse haren, keertje wat anders.
:-D

Ik heb de kleuren van het afdrukje (Sassy Girl, Sugar Nellie) aangepast aan de kleuren van het designpapier (geen idee van welk merk, ik heb het ooit eens gewonnen met een candy)
Gelukkig wel passend cardstock gevonden bij mijn papier van Stampin' Up. 
De basis is wit en de kleur waarmee ik het designpapier en afdrukje heb gemat is Lucky Limeade.


Het groene designpapier komt uit dezelfde candy, brads uit eigen voorraad. De bloemen heb ik ook uit een candy en het twine is van Stampin' Up (Island Indigo). Charm ook uit eigen voorraad.


Tenslotte de gebruikte Copics:

Huid: E53-E51-E50-RV10
Haren/schoenen: BV04-BV02-BV01
Ogen/detail jurk: YG13
Jurk/sokken: BG75-BG73
Legging/haarstrik/detail jurk: R32
Shirt/strik schoenen: RV32

Ben heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!

Ik wens jullie een fijn Pinksterweekend toe!
Ik moet vandaag nog een late dienst draaien en dan heb ik ook weekend.

Geniet ervan!

Liefs, San

8 opmerkingen:

jolanda zei

mooi kaartje

Ingrid zei

Heel leuk kaartje, en inderdaad een heel eigenwijze sassy girl maar zo leuk.
Groetjes Ingrid

janieworkum zei

Wat een leuke kaart met een leuk stempel, Heel erg mooi gemaakt.
groetjes janie

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Weer een hele mooie kaart. Leuk. Mooi en kleurig geheel. Jij ook een fijn weekend na je dienst vanavond.
Groetjes Saskia

martina's kaartjes zei

leuk kaartje ! mooi gemaakt
grjs,martina
x

Anita Meijer zei

Prachtig kaartje Sandra.
Liefs van Anita

Christine zei

Tof gedaan Sandra! Paars haar moet ook eens kunnen hé! ;-)
Liefs
Christine

GerJanne zei

Hoi San,
wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt. Het afdrukje heb je prachtig ingekleurd zeg!
Super...
GerJanne