Volgers

donderdag 23 mei 2013

Stamp-a-Stack 2


Gisteravond is mijn freubelvriendin Joke bij mij gekomen om weer eens lekker een avondje kaarten te maken.
Haar voorstel was om een "Stamp-a-Stack" te doen: 
Eenvoudige kaarten om je voorraad aan te vullen.
En dit is weer echt "out of my box"
:-D


Maar wel heel leuk om te doen!
Deze kaarten zijn gebaseerd op de "Stamp-a-Stack" die mijn vriendin Simone heeft georganiseerd (zie blogbericht hier)

Alle materialen zijn van Stampin' Up (papier, DSP, embellishments, ponsen, lint, stempels)

Basiskaart is Whisper White (9cm x 10,8cm)


Gebruikte kleuren bovenste 3 kaarten:
-Baja Breeze
-Certainly Celery
-Rich Razzleberry
-Blush Blossom


Gebruikte kleuren laatste 3 kaarten:
-Baja Breeze
-Old Olive
-Bashful Blue
-(?) Onbekende gele kleur
-Certainly Celery

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie hiervan vinden...


En ik wil jullie ook nog heel erg bedanken voor alle leuke reacties die er steeds achtergelaten worden, ben er zo blij mee!

En ook al reageer ik niet altijd bij jullie, ik heb toch een paar "trouwe fans". 
Ik zal binnenkort eens een candy bedenken voor diegenen die zo trouw reageren.
Komt goed!

:-D


Wens ik jullie nog een hele fijne dag toe en hopelijk binnenkort eens een echte en vooral langdurige LENTE!!!!

Liefs, San

5 opmerkingen:

Joke zei

PrAchtige kaartjes in mooie kleuren.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaartjes hebben jullie gemaakt, wat een productiviteit, ik vind ze top Sandra.
Liefs van Anita

Charlotte zei

Hoi San!
Wat een leuk idee, zo eens een avondje kaartjes maken voor je vooraadje aan te vullen. Ik zit stilletjes ook door mijn voorraadje heen. Zou mezelf best ook eens zo'n avondje organiseren :)
Je kaarten stralen toch allemaal iets uit, elk indvidueel zijn ze erg leuk geworden.
groetjes,
Charlotte

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Ook al is het weer buiten niets, je kaartjes maken het weer goed. Wat leuk gedaan en wat een vruchtbare avond. Goed voor je voorraad. Ik vind ze allemaal leuk, maar natuurlijk de kaarten met vlinders zijn het mooist.
Was trouwens gister een dagje in Zutphen, dus bij jou "in de buurt".
Groetjes Saskia

Renate zei

Wouw. wat een leuke kaartjes. Lekker eenvoudig. Sommige kaartjes hebben gewoon niet veel nodig.

Groetjes renate