Volgers

zondag 26 mei 2013

Sweet Baby

Een geboorte is altijd een leuke gelegenheid om een kaart te maken!
Dit keer voor een collega van me, ze heeft pas een (2e) dochter gekregen.

De basis is wit cardstock, met daarop een stuk Crumb Cake (Stampin' Up), waar ik met dezelfde kleur inkt bloemen op heb gestempeld om zo een mooi (en rustig) designpapier te maken.
Waar het andere designpapier vandaan komt, weet ik niet meer. Maar ik heb het terug laten komen in de vlinder en het label voor de tekst.


De vlinder en het label zijn gemaakt met ponsen van SU.
Het roze papier achter het afdrukje is ook van SU (Pink Pirouette) en is uitgesneden met de BigShot, net als het afdrukje.


Geen idee van welk merk het afdrukje is, maar ik vond het wel leuk om deze te gebruiken voor dit kaartje, juist omdat het een keer wat anders is dan de standaard afbeeldingen op een geboortekaart.
:-D

Ik heb de volgende kleuren gebruikt:

Muis: RV93-RV91-R00
Kop en schotel: YG23-YG13
Bloemen: RV32-RV21-RV11-RV10
Blaadjes: YG95
Lieveheersbeestje: R35

Ik lees graag jullie reacties en meningen, dus hou je niet in!
;-)

Ik wens jullie nog een hele fijne zondag!

Liefs, San


9 opmerkingen:

jolanda zei

heel mooi lief kaartje

janieworkum zei

Wat een leuke maar ook mooie kaart heb je gemaakt Sandra
groetjes Janie

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje is dit weer Sandra, ik vind hem super.
Liefs van Anita

Anneke. zei

Prachtig, Sandra! Wat een leuke stempel.
Groetjes Anneke.

Erna Logtenberg zei

wat een schatje!!

Joke zei

Prachtige kaart en heel mooi ingekleurd.Groetjes Joke

Christine zei

Wat een lief kaartje Sandra, heel mooi!
Liefs
Christine

Renate zei

Mooie kaart. Ik vind het een heel leuk geboorte kaartje.

Groetjes Renate

ann van dijk zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt
Liefs anneke