Volgers

zondag 12 mei 2013

Vlinders...

Vandaag, op deze zonnige Moederdag, een paar vlinderkaarten op het programma.


Gemaakt met bijna alleen maar spullen van Stampin' Up.
Gebruikte kleuren cardstock: Crumb Cake en Pool Party.


Op deze kaart heb ik Calypso Coral inkt gebruikt.
Erg CAS, hahaha!
Maar wel heel erg mooi.


De doily die ik hier gebruikt, heb is van een ander merk, dat is ook het enige wat niet van SU is.
Deze kaart heb ik gisteren aan mijn moeder gegeven voor Moederdag!

De vlinders zijn gemaakt met de vlinderpons, 1 van mijn favoriete nieuwe items.
Ik ben namelijk dol op vlinders, ze doen me aan mijn overleden zusje denken...
En deze vlinders zijn pas echt  áf door de parels die ik erop geplakt heb, vind ik.
:-D

Vandaag is het Moederdag en ik ben, zoals gewoonlijk, weer gruwelijk verwend...


Ruben heeft een prachtige placemat gemaakt, met een mooie (en zelf uitgezochte) foto van ons tweeën erop en van Marit heb ik een kookschriftje gekregen, zelf versierd en 1 recept er vast ingeplakt. De rest is voor mij om op te vullen met heerlijke recepten.

Verder nog een mooie ketting met 3 'chunks' van Dirk en de kids samen en via mijn moeder hebben de kinderen elk nog een douchefris gegeven.

Wat zal ik lekker ruiken de komende tijd!
:-D

Ik wens jullie nog een fijne (Moeder)dag!

Liefs, San

8 opmerkingen:

janieworkum zei

Prachtige kaarten met de vlinders, en zo te lezen ben je aardig verwend.
groetjes Janie

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaarten heb je gemaakt en door de vlinders is je zusje er toch weer bij, al had het anders moeten zijn.
Leuke cadeaus heb je gehad, vooral de gemaakte dingen van de kinderen zijn zo leuk!
Thijn heeft ook zijn best gedaan en verder een nieuwe snijmachine gehad.
Vandaag waren de vlinders bij ons ook trouwens aanwezig, mijn schoonmoeder wilde dingen voor de tuin, dus een vlinderornament en rotsblokken met een letlichtje van een vlinder gegeven.
Nog een fijne dag verder, helaas zijn er met dit weer weinig echte vlinders aanwezig.
Groetjes Saskia

Mieke zei

Hele mooie kaarten! En de vlinders zijn inderdaad echt helemaal af met die pareltjes er op. Heel mooi!
Wat heb je leuke cadeautjes gekregen. Geniet er van!

Ingrid zei

Je bent leuk verwend voor moederdag, zo leuk de zelfgemaakte cadeautjes.
De vlinderkaartjes zijn ook heel leuk geworden.
Groetjes Ingrid

GerJanne zei

Ha San,
wat een gezellige Moederdag heb je gehad. Ik heb er ook zo van genoten toen de kids nog op de basisschool zaten. Nu is het ook super, elke tijd heeft zijn charmes!
Je kaartjes zijn heel mooi! JE begint al aardig in de SU spullen te komen he?
Groetjes,
GerJanne

ann van dijk zei

een mooi kaartjes zeg
groetjes anneke

SandraW zei

Ben al een jaar of 5 fan van SU, GerJanne... ;-)
Maar het lijkt wel of de producten me steeds meer aanspreken, dua daar heb je gelijk in!
:-D

Liefs, San

Renate zei

Hele mooie kaartje met al die vlindertjes. Simpel, daar hou ik van.

Groetjes Renate.