Volgers

donderdag 6 juni 2013

Candy gewonnen en nieuwe kaart!

Goeiemorgen allemaal, op deze zonnige dag!
Ik word er echt helemaal blij van, zeg!
En mijn dag kan nu helemaal niet meer stuk...

Lees net op het blog van Lydia dat ik haar candy heb gewonnen!!!
*me so happy*
Ben er echt heel erg blij mee, dus superbedankt!




En dan wil ik jullie ook nog de kaart laten zien, die ik gemaakt heb voor Anneke, een hele lieve blogvriendin van me.
Zomaar, omdat ik ons contact zo waardeer.


Ik heb deze keer gekozen voor de kleurencombi oranje-groen, naar aanleiding van de KleurenKaartTeam-challenge van vorige maand.
Vond het zo'n leuke combi, dat ik hem nog een keer gebruikte.

Designpapier en lint komt uit mijn voorraad, geen idee van welk merk het is.
Het oranje cardstock wat om het afdrukje zit, is in ieder geval van Stampin' Up (Pumpkin Pie).
De tekst is ook van Stampin' Up en 1 van mijn favorieten, zoals wel te zien is aan mijn kaarten.
:-D

Verder heb ik het designpapier terug laten komen op de kaart, door er bloemen en vlinders uit te ponsen (met uiteraard ponsen van SU!)


Het afdrukje is van Lili of the Valley, een van mijn aankopen op de beurs in Zeist.
Uiteraard ingekleurd met de Copics en de volgende kleuren zijn gebruikt:

Beer: E49-E47-E44-RV10
Groen: YG23-YG13-YG11
Oranje: YR14-YR12-YR09-YR07-YR04

Ik "hoor" graag wat jullie van mijn creatie vinden!

Een hele fijne dag!

Liefs, San

10 opmerkingen:

janieworkum zei

Gefeliciteerd met het winnen van de Candy. Je kaart is schitterend.
groetjes Janie

Joke zei

Wat een schattig kaart in mooie kleuren.Ook gefeliciteerd met het winnen van de Candy.Groetjes Joke

martina's kaartjes zei

veel plezier met je gewonnen candy ! mooi kaartje, lief hoor, dat beertje
grtjs, martina
x

Renate zei

Gefeliciteerd met je gewonnen candy. Als Anneke deze kaart niet mooi vind, dan weet ik het ook niet meer. Ik vind hem super leuk.

Groetjes Renate.

jolanda zei

gefeliciteerd.
mooi lief kaartje

Saskia Kreasas zei

Gefeliciteerd mt de Candy die je gewonnen hebt.
Je kaartje ziet er prachtig uit. Mooi gedaan hoor.
Groetjes Saskia

Miranda Mols zei

Echt een scheetje!! Hele gave kaart

Bep zei

Hoi Sandra,

Gefeliciteerd met je gewonnen Candy en wat een droppie van een kaart heb je gemaakt.

Gr...Bep

Karen Howard zei

This is super sweet, love the cute bear and balloons! Hugs, Karen

Karen Howard zei

Love this card and what a cute bear! Hugs, Karen