Volgers

zondag 2 juni 2013

Congratulations

Een geboorte is altijd een leuke gelegenheid om een zelfgemaakte kaart te sturen!
Deze is voor een collega van me, die afgelopen maandag is bevallen van haar derde kindje 
(en zoon nr. 2).

Alle gebruikte materialen zijn van Stampin' Up, behalve de embossingfolder.


Gebruikte materialen:

Cardstock en lint: Pool Party
Knopen: Pool Party en Calypso Coral
Stempel: Two by Two, ingekleurd met verschillende SU-inkten en een waterpenseel.

Kleuren inkt:
Chocolat Chip
Basic Gray
Crumb Cake
Calypso Coral
Pool Party
Pink Pirouette


Vanmiddag ga ik met Ruben en Marit naar Malkenschoten toe, hier in Apeldoorn.
Even genieten van het mooie weer!
Gezellig samen genieten van de dieren op de kinderboerderij en spelen in de speeltuin!

Ik wens jullie nog een fijne en ook zonnige zondag toe!

Liefs, San

10 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een leuk maar ook mooie kaart, het plaatje vind ik echt schitterend.
groetjes Janie

Anneke. zei

Prachtige kaart! Vind het plaatje so cute....:)
Groetjes Anneke.

Mieke zei

Wat een mooie kaart! Je hebt die embossingfolder op een leuke manier gebruikt, ik heb hem ook en ga dit ideetje onthouden :-) Het stempeltje heb ik al meer gezien, ik vind het geweldig leuk! Volgende week werk ik met mijn peuters en kleuters rond de Ark van Noach :-)
Nog een fijne zondag!

Renate zei

Leuk kaartje. Leuke kleurencombi ook.

Groetjes Renate.

Erna Logtenberg zei

Wat een lief kaartje is dit geworden! Lieve groetjes, Erna

GerJanne zei

Oh gezellig, Malkenschoten! Veel te zien en te beleven met de kinderen!
Je kaartje is erg mooi. Stempel is gaaf en die embossingfolder vind ik ook zo leuk!
Het was hier nog wel te koud om echt buiten te zitten, ik ving nogal veel wind...
GerJanne

Joke zei

Schitterend kaartje heb je gemaakt,mooie kleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

Ingrid zei

Wat een leuk geboortekaartje heb je gemaakt, leuk patroon van de embossing.
Groetjes Ingrid

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Sandra, hij is supermooi.
Liefs van Anita

martina's kaartjes zei

een leuke, grappige kaart ! mooi gemaakt
grtjs, martina
x