Volgers

dinsdag 4 juni 2013

Just for You


Vandaag maar weer eens een Gorjuss Girl op het menu!
Een hele tijd geleden gemaakt voor een ex-collega van me.
Belofte maakt schuld, Ineke! 
;-)


De basiskaart is wit cardstock (kant en klaar, ben ik dol op)
Het designpapier weet ik helaas niet meer uit welk blokje, maar ik heb wel bijpassende bloemen gevonden uit mijn voorraad.
De tekst is, denk ik, van Stampin' Up en voor het uitsnijden heb ik 2 ponsen gebruikt, ook SU.
Ook het witte lint is Stampin' Up, Whisper White.
Brad en bloemenkern zijn uit eigen voorraad.


Het afdrukje is ingekleurd met de Copics en ik heb de volgende kleuren gebruikt:

Haren: E27-E25-E23
Huid: E53-E51-E50
Rood: R37-R35
Geel: Y08
Blauw: BG01-BG000-BG0000
Muur: E43-E42-E41

Laat maar weten wat jullie er van vinden!

Ik wens jullie een hele fijne dag en we gaan op naar het mooiere weer!
Geniet ervan!

Liefs, San

8 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een leuk maar ook mooie kaart, Je stempel vind ik super.
groetjes Janie

Joke zei

Wat een beauty van een kaart,prachtige kleuren een plaatje is het geworden.Groetjes Joke

Nancy zei

Hey Sandra,

Wat een super leuke kaart!! Mooi ingekleurd en geweldig papier gebruikt!! Hou ook zo van deze stempels...

Liefs,
Nancy

martina's kaartjes zei

hij is leuk hoor ! geslaagd kaartje !leuk dat je nog bijpassende bloemen had, maakt het helemaal af zo
grtjs, martina
x

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Sandra, ik vind hem supermooi, leuk zo met dat papier, top.
Liefs van Anita

Renate zei

Super leuk! Mooi hoe je de bloemen van het designpapier hebt laten terug komen in de bloemetjes langs je afdrukje.

Groetjes Renate.

Claudia Rogier zei

Hoi,

Prachtig kaartje.

grtjs
Claudia

Ingrid zei

Wat een mooi papier heb je voor de achtergrond gebruikt, het kaartje is geweldig mooi.
Groetjes Ingrid