Volgers

donderdag 25 juli 2013

Hieperdepiep!

Hieperdepiep!
We zijn weer online!
Ondertussen is de router vervangen en geïnstalleerd, dus kunnen we weer verder 
met ons "publieke leven".
;-)

Moet zeggen dat het me stiekem wel goed is bevallen, een paar dagen zonder de (voor je gevoel) verplichtingen op de social media e.d.
Ben er heerlijk van bijgekomen, dus wie weet las ik wel vaker een pauze in.
(zou ik dan nu eindelijk verstandig zijn geworden, hahaha!)

Mijn dochter Marit is trouwens sinds zaterdag de trotse eigenaresse geworden van haar eerste zwemdiploma!



Helemaal happy!

En dan nu het kaartje wat ik al een hele tijd geleden wilde laten zien, maar niet toe kwam om de plaatsen en daarna lag internet er een paar dagen uit...
Maar nu kan het eindelijk weer!

Het is de verjaardagskaart die ik gemaakt heb voor de eerste verjaardag van Noor (dochter van Jolanda van Noor!Design)


Gebruikte materialen:

*Kant en klaar wit cardstock als basis
*Chocolat Chip cardstock van Stampin' Up
*3 restjes designpapier van Eline'Huis, waarvan ik er 1 door de BigShot heb gehaald voor de schulprand op het afdrukje.
*Lint uit eigen voorraad
*Pink Pirouette cardstock (SU) voor het hartje
*Stansje van Noor!Design
*Tekststempel ook van Noor!Design
*Chocolat Chip inkt van SU
*afdrukje van....?
*Copics!


Ik heb de volgende kleuren gebruikt:

Huid: E53-E51-E50-RV10
Haren: E27-E25-E23
Kers/Hartjes: R37
Kleertjes: RV06-RV04-RV02
Taart: E41-E27-R37-RV06
Schaal: BG11-BG10
Bloem: RV04-RV02-Y21-YG13

Een fijne dag vandaag en veel sterkte met de warmte...

Liefs, San

4 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart, super en gefeliciteerd met je dochter voor het behalen van haar zwemdiploma
groetjes Janie

GerJanne zei

Oh wat een schattig kaartje heb je voor Noor gemaakt. Het afdrukje is super.
En Marit haar zwemdiploma....heerlijk zeg, voor de vakantie. Kun je mooi met haar blijven oefenen...
Het was gezellig dinsdag. Ik ga vanavond de catalogus nog even door. Kan ik aan jou nog wat doorgeven voor Erna? Of moet ik dat rechtstreeks bij Erna doen?
Groetjes,
GerJanne

Renate zei

Lekker ondeugend kaartje. Stiekem van de taart snoepen. Helemaal leuk! Tof dat je dochter haar zwemdiploma heeft gehaald. Gefeliciteerd.

Groetjes Renate.

Christine zei

Een schattig, mooi kaartje Sandra! En je dochter haar eerste zwemdiploma, helemaal leuk en jij zeker zo trots op haar!
Liefs
Christine