Volgers

zondag 14 juli 2013

Kadootje...

...voor een juf die écht afscheid neemt, ze gaat nl. op een andere school werken.
Ruben en Marit hebben haar allebei op de kleuterschool gehad, dus heeft ze wel een leuk afscheidskado verdiend!


Ik heb bij Xenos een leuke voorraadpot gekocht en deze gevuld met Tum Tum.
Het lint met het hart eraan zat er al aan, waarschijnlijk dat ik de pot daarom ook zo leuk vond.

Aangezien ik er van hou om kadootjes te pimpen, heb ik me hier ook even helemaal laten gaan.
Om de pot zit designpapier van Stampin´ Up, uit de serie Sycamore Street. Dit papier heb ik ook gebruikt voor de bovenste helft van de vlinders (kleine vlinderpons, SU), de onderste helft (grote vlinderpons, SU) is Island Indigo cardstock.


Het label aan de achterkant is kant-en-klaar en heb ik versierd met hetzelfde designpapier en vlinder. Tekst is ook van Stampin' Up.


De bovenkant van de pot, met dezelfde vlinder en een bloem gemaakt van diverse cardstock vellen en ponsen van Stampin' Up.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
-Basic Gray
-Pool Party
-Calypso Coral
-Island Indigo
-Lucky Limaede

Bloemenkern en brad zijn uit eigen voorraad.
Het witte cardstock is Whisper White en hier heb ik de Doily Square van Marianne Design voor gebruikt.


Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden, dus graag lees ik jullie reacties.
En dank jullie wel voor het bezoeken van mijn blog, waardeer het zeer!

Binnenkort maar eens een candy op mijn blog "gooien", 3 jaar alweer!
Tijd voor een feestje!

WORDT VERVOLGD DUS!!!!

Fijne avond!

Liefs, San

12 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een leuk idee zeg !
Altijd weer lastig om iets te verzinnen, maar dit is een erg leuk kadootje.

groetjes, Marjan

GerJanne zei

Hoi San,
wat een leuk cadeau zo voor de juf. Wordt vast en zeker gewaardeerd!
Mooi papier en de deksel is helemaal leuk!
Groetjes,
GerJanne

Renate zei

Super origineel idee! Heel leuk gepimpt.

Groetjes Renate.

Mieke zei

Heel leuk en mooi gedaan, gaat ze zeker erg blij mee zijn!

Joke zei

Wat een ontzettend leuk cadeau heb je gemaakt voor de juffrouw die echt weggaat,prachtig papier heb je ervoor gebruikt en wat een heel lief gebaar.Groetjes Joke

Nelleke zei

Wat een leuk persoonlijk cadeautje is het geworden zo. Gewoon een pot pimpen en vullen met lekkere dingen. Hoe eenvoudig kan het zijn met een leuk effect. Groetjes, Nelleke

martina's kaartjes zei

leuk om te geven, leuk om te krijgen ! een geslaagd kado dus
grtjs, martina
x

Ingrid zei

Zo leuk om cadeautjes zelf te maken. De pot met lekkere tum-tum heb je prachtig gepimpt, mooi papier heb je ervoor gebruikt.
Groetjes Ingrid

Nancy zei

Hey Sandra,

Wat een leuke pot en wat heb je er iets moois van gemaakt!!

Liefs,
Nancy

janieworkum zei

Wat een schitterend cadeau heb je gemaakt.
groetjes Janie

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer superleuk gemaakt als afscheidskadootje Sandra, super.
Liefs van Anita

n@tie zei

Super leuk