Volgers

dinsdag 2 juli 2013

Nieuwe kaart!


Hallo, lieve volgers.
Vanavond een redelijk "vers" kaartje, gisteravond gemaakt bij Alexandra.
Het designpapier, cardstock en lint is dan ook van haar, ik heb alleen mijn afdrukjes en de Copics meegenomen, samen met mijn "tools" en wat voorbeeldboeken.


Het kaartje is betrekkelijk eenvoudig gebleven, maar meer heeft het ook niet nodig vind ik. Alleen nog een tekst erop en die komt wel voordat ik het kaartje opstuur. Kan er op deze manier nog alle kanten mee op...


De gebruikte Copics:

Huid: E53-E51-E50-RV10
Haren: E27-E25-E23
Roze: RV06-RV04
Groen: YR23-YR13

Ik maak er een kort verhaal van, het typen gaat nu niet zo goed, omdat ik 3 vingers van mijn rechterhand gebrand heb aan de pan...
Type nu met links...
;-)


Erg onhandig, maar niet de eerste keer dat ik me brand en het zal zeker niet de laatste keer zijn, mij kennende...
Hahaha!!!!!!!!

Fijne avond nog en tot de volgende!

Liefs, San

P.s. ik heb een drukke week gehad, vandaar dat ik niet op de deelnemers van het KKT gereageerd heb, mijn excuses...

8 opmerkingen:

Ingrid zei

Leuke kaart en afdruk leuk ingekleurd. Bah balen je vingers verbrand, en oei dat zo'n pijn.
Groetjes Ingrid

Charlotte zei

Leuke kleuren, mooi ingekleurd, geslaagd! :)
Veel beterschap met je vingers. Groetjes,
Charlotte

Joke zei

Vind deze kaart juist heel veel hebben door de eenvoud.Prachtig papier en prachtig ingekleurd.Vervelend dat je je handen heb gebrand en ook nog erg pijnlijk,beterschap met de vingers en tot blogs.Groetjes Joke

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Mooie eenvoudige kaart. Leuk gedaan. Wat vervelend van je vingers. AU! Lastig typen.
Groetjes Saskia

janieworkum zei

Je kaart is beeldschoon, mooi ingekleurd. En verbrande vinger ja dat doet heel veel pijn. Ik hoop dat het snel geneest.
groetjes Janie

Nelleke zei

Superleuk kaartje en beterschap met je vingers, o hoe herkenbaar is dit.... Groetjes, Nelleke

jolanda zei

leuke kaart

Renate zei

Leuk kaartje! Het is een goed idee om een 'blanco' kaartje te maken, een tekstje staat er zo op als het nodig is.
Veel beterschap met je vingers.

Groetjes Renate.