Volgers

dinsdag 30 juli 2013

Stampin' Up Party

Hoi,

Vorige week dinsdag heeft Erna een Stampin' Up Party gegeven bij mij thuis.
Het was supergezellig, leuke dingen gezien en nog een mooie kaart gemaakt.


Het resultaat is hierboven te zien, 
net als het leuke kadootje wat Erna voor iedereen heeft meegenomen.


Op Erna's  blog vind je nog meer prachtige projecten die ze gemaakt heeft met Stampin' Up, echt de moeite waard om eens te gaan kijken!


Ik heb een paar foto's van Erna's blog "gejat"
Vind ze vast niet erg...
;-)


Bovenstaande kado had ze voor mij meegenomen, ben er heel erg blij mee!
(er zitten lekkere chocolaatjes in...)


En dit is mijn bestelling van die avond!
Vanaf dat ik de eerste blik op de nieuwe catalogus kon werpen, heeft het designpapier en alles wat erbij hoort, mijn volledige aandacht gehad.
Hoe vaker ik er naar keek, des te zekerder was ik dat ik het wilde aanschaffen, hahaha!
En nu ik het gisteren voor het eerst mocht vasthouden, voelde ik mijn handen al jeuken om er mee aan de slag te gaan!
:-D

Ook de "klei" vind ik erg interessant om te proberen, dus die heb ik ook gekocht.
Ik laat tzt wel wat mooie kaarten zien met zelfgemaakte knopen en bloemen erop.


En dit zijn de extra's die ik mocht bestellen, mijn "hostess-euro's". Verdiend door een bepaald besteld bedrag en het was meer dan ik had durven dromen...

Lieve dames die er waren, hartelijk dank hiervoor!
Mede dankzij jullie mocht ik al dit moois uitzoeken...


Ik wens jullie nog een fijne avond!

Ik ga in ieder geval lekker aan de freubel!
:-D

Liefs, San

6 opmerkingen:

Annie zei

Veel plezier èn succes met de "freubelarij"

janieworkum zei

Prachtige creaties en veel plezier met de aankoop van je hobbyartikelen.
groetjes Janie

Aartje zei

Hallo Sandra, ik vond het een gezellige avond en ik ben heel benieuwd wat je van je nieuwe aanwinsten gaat maken.
Groeten, Aartje

GerJanne zei

Ha San, dat belooft heel wat moois op je blog in de toekomst. Je hebt nu al een aardig voorraadje van SU!
Het was gezellig!
GerJanne

Anneke. zei

Prachtige creaties, maar ook leuke spullen uitgezocht:)
Groetjes Anneke.

Ingrid zei

Het was een super gezellige avond, weer een heel leuk kaartje gemaakt, dat was voorbereid door Erna, ze heeft het weer heel leuk gedaan..
Wat een leuke spulletjes heb je weer elkaar gezocht. Tot de volgende keer.
Groetjes Ingrid