Volgers

zondag 7 juli 2013

Thanks!


Vandaag maar een kort bericht...
De tijd ontbreekt me gewoonweg voor het reageren op jullie prachtige creaties, het plaatsen van berichten en ook voor het freubelen zelf...
Erg jammer, vind ik.
Vooral het niet reageren op jullie vind ik erg vervelend... Er worden zulke prachtige creaties gemaakt door jullie en ik heb niet eens tijd om mijn complimenten aan jullie persoonlijk te geven.
:-(

Hopelijk is er binnenkort wat meer ruimte hier in huis...



Mijn creatie van vandaag is een bedankje wat ik gemaakt heb voor een lieve collega van me. Ik krijg van haar altijd veel en zulke leuke kleren voor mijn kinderen!
Superfijn!
Ik heb o.a. een doos lekkere chocolade gekocht voor haar (ze is een echte snoeperd!) en deze gepimpt. (zie foto)
Omdat het veel persoonlijker is om te geven dan een "gewone" doos.

Ik heb de volgende materialen gebruikt (voornamelijk Stampin' Up): 

Cardstock: Certainly Celery (helaas retired)
Inkt: Certainly Celery 
Stamps: Madison Avenue (achtergrond)
Designpapier: Certainly Celery (vlinders)
Vlinders/bloem: Pons Stampin' Up
Gehaakte Bloemen: Vriendin Simone
Tekst stamp: Vintage Verses
Label-stans: BoekenVoordeel
Lint: Certainly Celery
Parels: Stampin' Up

Ik wens jullie nog een fijne avond (wat er van over is, hahaha) en geniet van het mooie weer!

Liefs, San

7 opmerkingen:

GerJanne zei

Ik zit in de tuin met de laptop op schoot. Heerlijk! Je kaart is leuk. Lief dat je kleding krijgt. Zo ging dat bij ons ook hoor. Krijgen en geven...het scheelt je bakken met geld.
Ik mail je zo nog even...
GerJanne

janieworkum zei

Wat een lieve maar ook een beeldschone kaart
groetjes Janie

martina's kaartjes zei

een heel erg leuk kaartje ! mooi gemaakt
en kop op, de tijd om te reageren komt heus wel ergens een keertje zich aanbieden hoor, niet getreurd
grtjs, martina
x

Erna Logtenberg zei

Leuk kaartje! En lief gebaar! Lieve groetjes, Erna

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve sandra. No hard feelings hoor. Ik herken het helemaal. Ik droom van de dag dat er niets op het lijstje staat.. Behalve knutselen :)

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Nou, wat dier mij computer gek.. Kon ik niet eens meer aan je schrijven dat ik je kaartje zo lief vond. Wat een liefie. Inky Hugs, Pauline

Renate zei

Leuke kaart! De gehaakte bloemetjes vind ik heel leuk bedacht. Het kan altijd wel een keertje voorkomen dat je ff wat weinig tijd hebt om overal op te reageren, maar dat komt vast wel weer goed. Sommige dingen zijn gewoon belangrijker.

Groetjes Renate.