Volgers

donderdag 11 juli 2013

Workshop mini album

Vandaag wil ik jullie het mini-album laten zien wat ik afgelopen dinsdag bij Erna thuis heb gemaakt tijdens een workshop (inclusief alle materialen) met 4 andere dames.
Het was supergezellig, dames!!


Alle materialen zijn trouwens van Stampin' Up, Erna is nl. demonstratrice en ze komt 23 juli bij mij een party geven.
Ik heb nog 3 stoelen beschikbaar, dus mocht je zin hebben dan ben je van harte welkom!


Jammer genoeg zijn niet alle foto's even scherp, maar het geeft een goede indruk van het album.


Ik ben dol op al die flapjes en verrassingen achter elk flapje.
:-D


En de gebruikte teksten zijn ook zo mooi...
Engelse teksten zijn vaak mooier dan Nederlandse, geen idee waarom.
Wij hebben vaak een langere omschrijving nodig, terwijl de Engelsen het in 1 woord kunnen zeggen. Prachtig!


Bovenstaande foto is het helemaal uitgeklapte boekje.


De achterkant van de harmonica heb ik ook gepimpt, maakt het net iets completer.


De achterkant van het boekje is ook niet vergeten!
:-D
Mijn naamstempel is van oorsprong met een koe in het midden (mijn afwijking, hahaha), maar ik vond het niet zo passen bij het album.
Ik heb dus de stempel wat aangepast.

Gebruikte materialen:
Cardstock: Chocolat Chip - Calypso Coral - Island Indigo
Inkt: Chocolat Chip - Crumb Cake
Design papier: Tea for Two Designer Series Paper (retired)
Stempelsets: Feel Goods - From My Heart - Bloomin' Marvelous (retired) - Petite pairs  -
 Cottage Garden (retired)
Embellishments: Lint - Sodapops - Twine - Knoopjes - Rhinestones - enz.

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden!
:-D

Ik vond het in ieder geval heel erg leuk om te maken, ook omdat het iets is wat ik normaal gesproken nooit maak.
Erg leuk en er volgen er tzt vast wel meer.
:-D

Dank je wel, Erna, voor de fantastische avond en leerzame momenten.
(bedankt voor het steeds naar boven lopen...)
;-)

Fijne dag nog!

Liefs, San


7 opmerkingen:

Annie zei

Prachtig gemaakt, Sandra. Je hebt goed gebruik gemaakt van je creatieve talenten. Ik zal 'm in het echt wel bewonderen. Mooiiiii.... dikke kus van ma.

GerJanne zei

Hoi San,
wat een mooie creatie zeg! Ziet er gaaf uit. Altijd leuk om ervaringen te delen. goed idee van het aanpassen van de naamstempel.
Zo ziet hij er ook heel goed uit!
GerJanne

Christine zei

Super Sandra! Heel mooi en leuk!
Liefs
Christine

janieworkum zei

Wat een schitterende creatie, beeldschoon album
groetjes Janie

Renate zei

Wat een gaaf idee! Super leuk gemaakt.

Groetjes Renate.

Joke zei

Wat een mooie album heb je gemaakt,mooi papier heb je ervoor gebruikt.Groetjes Joke

Erna Logtenberg zei

Heel mooi geworden!! Xx Erna