Volgers

dinsdag 10 september 2013

2 kaarten vandaag...


Vandaag 2 kaarten op het programma die ik op vakantie gemaakt heb.
Een beetje "CAS" zijn ze wel, ik was natuurlijk beperkt in mijn hoeveelheid spullen.
:-D

Alle materialen zijn van Stampin' Up, nl. de volgende:


Cardstock Island Indigo
Washi tape Gingham Garden
Vlinder- en hartjespons
Stempelset Petite Pairs.
(kaart 1)



Designpapier Gingham Garden
Knoopjes Daffodil Delight (retired)
Stempelset Petite Pairs
(kaart 2)

Eenvoudig, maar daardoor juist mooi, vind ik.
Ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Fijne dag nog!

Liefs, San

P.s. De bovenste kaart doet mee met de uitdaging #14 van SU-per challenges:
Washi Tape

9 opmerkingen:

Margo zei

Ze zijn superleuk Sandra ! Prachtige kleuren toch he !
Liefs
Margo

martina's kaartjes zei

toch weer mooi en leuk ! mooie kleurtjes, top
grtjs,martina
x

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaarten Sandra
groetjes Janie

Renate zei

CAS gaat je ook goed af hoor. Ik vind ze heel leuk geworden.

-xies- Renate.

Anneke. zei

Prachtige kaarten. Helaas krijg ik de CAS kaarten niet echt voor elkaar. Terwijl ik het wel heel leuk vind, maar eens cursus bij jou volgen?:)
Groetjes Anneke.

Erna Logtenberg zei

Ik vind ze heel erg leuk!! Lieve groetjes, Erna

Anita Meijer zei

Prachtig Sandra.
Liefs van Anita

Wil zei

Cas of niet, ze zijn gewoon leuk! :)

grotjes,Wil

manuela zei

Prachtig Sandra.
Liefs manuela