Volgers

vrijdag 6 september 2013

"Hoera, weer een jaartje erbij"



Vandaag een kaartje die ik vóór de vakantie al klaar had, maar niet heb kunnen posten omdat we óp vakantie gingen.
Het is de kaart die ik gemaakt heb voor de uitdaging van Kaarten Maken Met Tiets, daarbij moest je de speciaal gemaakte digi van Sherri Baldy gebruiken.


Designpapier is van Stampin' Up, uit een oudere serie.
Lint en brads uit eigen voorraad en van Stampin' Up.
Tekst is van Noor! Design.
Roosjes zijn gemaakt met de klei en molds van Stampin' Up, dit jaar nieuw in de catalogus.


De digi is gekleurd met mijn Copics, maar ik ben tijdelijk het briefje met kleurnummers kwijt, dus die houden jullie  nog tegoed!

Ik wens jullie een fijne dag toe!

Liefs, San

9 opmerkingen:

jolanda zei

super leuke kaart

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Sandra, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Claudia Rogier zei

Hoi,

Toffe kaart.

grtjs
Claudia

Anneke. zei

Schitterende kaart, Sandra! Vind de bloementjes zo leuk.
Groetjes Anneke xxx

Joke zei

Prachtige kaart en betsie zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

GerJanne zei

Hoi San,
hij is prachtig! En leuk om de bloemetjes te zien. Je hebt precies de goede kleur gekneed...
Groetjes,
GerJanne

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een super lief kaartje. Heel mooi gedaan.
Groetjes Saskia

martina's kaartjes zei

een heel erg geslaagde kaart ! mooi
grtjs, martina
x

Wil zei

Gezellig kaartje geworden hoor.

groetjes,Wil