Volgers

dinsdag 3 september 2013

Vakantie voorbij...

...En het echte leven begint weer...

Morgen mijn eerste werkdag na de vakantie weer, dus ik geniet er nog heel eventjes van.
Vrijdagavond thuis gekomen van 2 heerlijke weken Duitsland.
We zaten in Waldbrunn, tussen de "Bergen-Bossen&Burchten", in een mooi huisje op een Ferienpark.
Prachtige omgeving en goed uitgerust!



Ons "onderkomen", leuk huisje met veel luxe!


Marit heel creatief met Copics!


Lekker taartje gebakken!


Prachtig uitzicht!


En helaas een klein pech gevalletje...
Marit is afgelopen woensdagavond gestruikeld over een steen tijdens een boswandeling en kwam precies met haar knie op een andere (scherpe) steen terecht...
Gevolg: Retourtje EHBO, veel tranen en 8 hechtingen...
Het gaat nu gelukkig goed met haar, weinig pijn.

En ook erg crea geweest tijdens de vakantie!
Ik heb 9 kaarten gemaakt die de komende tijd voorbij gaan komen.
Hier alvast de eerste, met alleen materialen van Stampin' Up:


Fijne avond nog en tot snel maar weer!

Liefs, San

6 opmerkingen:

Wil zei

Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad! Daar doe je het toch voor. Maar ook wel lekker dat het 'normale' leventje weer van start gaat denk ik. Zelf geniet ik nog even van mn laatste weekje vakantie :D

Wat een lekker vrolijke kaart is dit.Heel leuk gedaan!

groetjes,Wil

janieworkum zei

Wat heerlijk dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Wat vervelend dat Marit gevallen was en 8 hechtingen heeft. Sterkte en succes met het werken morgen
groetjes Janie

Joke zei

Zag de vakantie foto's en wat zag het er gezellig uit,jammer dat Marit is gevallen en er gehecht moest worden.Hopelijk heeft ze er weinig last van.Je kaart is erg mooi geworden.Groetjes Joke

Christine zei

Gezellig zo'n vakantie, alleen jammer van je dochtertje. Je kaartje is heel tof Sandra!
Liefs
Christine

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Leuk je kijkje op jullie vakantie, vervelend van Marit. Ik bedenk me nu dat ik in alle hectisch je vergeten ben te bedanken voor je lieve kaartje, kwam binnen toen wij thuis kwamen en ben ik alle hectisch vergeten. Sorry, maar heel erg bedankt.
Ik ben benieuwd naar je kaarten.
Groetjes Saskia

GerJanne zei

ha San,
wat leuk om even een stukje vakantie mee te pikken! Wij waren ook in Duitsland. En de vakwerkhuizen zijn er prachtig!
Sneu voor Marit, de hechtingen.
En je kaartje is erg leuk. Mooi papier en leuke stempel!

Groetjes,
GerJanne