Volgers

donderdag 24 oktober 2013

Alweer een freubelavondje...


Gisteravond is Alexandra hier geweest voor een gezellige avond freubelen.
Dit zijn de projecten die we gemaakt hebben:


We zijn begonnen met het doosje.
"Recept" is van Erna, dit is de link.
Erg leuk om te maken, en zeker niet moeilijk!


Cardstock is Bermuda Bay en het designpapier is van het blokje "Winter Frost", beiden van Stampin' Up.
De versiering bovenop het doosje heb ik gemaakt met ponsen van Stampin' Up, de vlinders zijn uiteraard mijn favorieten!
:-D


De binnenkant, met een waxinelichtje erin.


En ook het waxinelichtje is versierd!
:-D
Toepasselijk met vlinders...


Zelfs nog tijd gehad voor dit leuke kado-zakje, recept is ook weer van Erna (link)
Heel makkelijk te maken en erg leuk om kado te doen!


 Alle materialen weer van Stampin' Up (ben er ook echt niet dol op, LOL)


Deze had ik al eerder gemaakt, maar nog niet laten zien.

Wens ik jullie nog een hele fijne en zonnige dag toe!

Liefs, San

(p.s. ik heb een tijdje geleden een candy beloofd, ben er ondertussen mee bezig, nog even geduld dus...)

8 opmerkingen:

Monique zei

Knappe projecten Sandra en wat een mooi papier heb je gebruikt!
groetjes

corryskaart zei

hoi san
toch heerlijk zo avond freubelen en prachtige creaties maken!
groetjes van corry

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer allemaal schitterend gemaakt Sandra, supermooi.
Liefs van Anita

janieworkum zei

Wat een schitterende creaties Sandra
groetjes Janie

Ingrid zei

Heel leuk gemaakt, wat is het toch mooi papier.
Groetjes Ingrid

Aartje zei

Wat leuk gemaak Sandra. Ga gelijk de link even bekijken. Echt leuk om zo een kadootje voor iemand te maken. Prachtig papier trouwens, geweldige kleur.
Groeten, Aartje

GerJanne zei

Hoi Sandra,
wat gaaf weer deze projectjes. Klinkt gezellig, die freubelavondjes. Jij kunt dat blijkbaar heel goed....kletsen en freubelen.
Kun je makkelijk op mijn blog komen? Ik heb je al een hele tijd gemist.....
GerJanne

Annie zei

Y E S !!!!!
En wie was de gelukkige ????
I K K E
Dankjewel,lieve schat !!