Volgers

donderdag 17 oktober 2013

Freubelavondje



Gisteravond een gezellige freubelavond gehad met Marion.
En van Erna de tip gekregen om dit leuke mini album te gaan maken.
Het blog waar dit boekje te vinden is, is van Kirsten.
Dit is de link naar de uitleg.


Behalve de randpons (Martha Stewart) zijn alle andere materialen van Stampin' Up


Cardstock: Island Indigo
Designpapier: Gingham Garden


Zoals je kunt zien, zitten er binnenin het album een paar insteekmapjes, voor bijv. foto's, theezakjes, geld, enz.
Ook is het boekje leuk te versieren met knoopjes, labels, enz.
Ik heb hem nog even zo gelaten, tot ik weet aan wie ik hem ga geven en met welk doel.

Ik heb me kostelijk vermaakt gisteren en dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Ik wens jullie een hele fijne dag toe!

Liefs, San

7 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een beeldschone creatie
groetjes Janie

Renate zei

Super leuk gemaakt. Leuk idee ook, en geschikt voor heel veel gelegenheden.

-xies- Renate.

Anneke. zei

Ohw, prachtig! Leuk modelletje. Voor vele doeleinde te gebruiken.
Groetjes Anneke.

Nancy zei

Hey Sandra,

Wat heb je dit leuk gemaakt... Ook je vorige creaties zijn top!!

Liefs,
Nancy

Ingrid zei

Wat een geinig minialbum heb je gemaakt, leuke vrolijke kleuren voor gebruikt.
Groetjes Ingrid

martina's kaartjes zei

wat is ie leuk ! ik denk dat m'n kaartje van vandaag, een ideetje is dat ik van op jouw blog 'gelift' heb, zie ik nu net... bedankt voor de inspiratie
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Heel leuk San!!
Altijd gaaf om weer eens wat anders te proberen dan een kaart!
Liefs,
GerJanne