Volgers

dinsdag 8 oktober 2013

Gezellig weekend!



Afgelopen weekend ben ik bij mijn vriendin Simone geweest, om even lekker bij te kletsen, te genieten van haar gezin en heerlijk samen te freubelen!

Ik heb o.a. onderstaande labels gemaakt.
Alle materialen zin van Stampin' Up, behalve de labels zelf.


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
ponsen, rhinestones, designpapier (Gingham Garden)
twine, lint, cardstock  (alles Island Indigo)
Stempelsets: Itty Bitty Banners en Label Love


Ook heb ik nog een paar kaarten gemaakt, maar die laat ik jullie een volgende keer zien!

Ik wens jullie nog een fijne dag toe!

Liefs, San

5 opmerkingen:

janieworkum zei

wat een beeldschone labels
groetjes Janie

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Leuk gedaan, ziet er mooi uit. Ben benieuwd naar je kaarten.
Groetjes Saskia

Ingrid zei

Wat een gezellig weekend heb je achter de rug, altijd goed vriendinnen geklets. Mooie tag heb je gemaakt.
Groetjes Ingrid

Anita Meijer zei

Klinkt als een heel gezellig weekend Sandra en wat een prachtige labels heb je gemaakt, top.
Liefs van Anita

Ans S. zei

Prachtige labels, heel mooi gemaakt.

Groetjes Ans