Volgers

zaterdag 12 oktober 2013

Happy New Baby


Vorige week bij Simone deze felicitatiekaart voor een geboorte gemaakt.
Ik heb de techniek gebruikt van de workshop bij Erna, het sponsen van de stempels met  meerdere kleuren inkt en dan afdrukken.
Ik wilde wel eens proberen of dat ook bij andere stempelsets toepasbaar is.
En ik vind van wel!
:-D


Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
Cardstock: Pink Pirouette, Whisper White, Melon Mambo
Inkt: Pink Pirouette, Melon Mambo
Stempelset: o.a. Fine Feathers
De kleine bloemetjes heb ik geponst met de Itty Bitty Punches en er een rhinestone opgeplakt.

Erg leuk om te doen!

Ik wens jullie nog een fijn weekend toe!

Liefs, San

4 opmerkingen:

janieworkum zei

Dat heb je mooi uitgeprobeerd, het is erg mooi en fijntjes
groetjes Janie

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Leuk gedaan zeg. Mooi geworden met de kleurtjes gesponst.
Groetjes Sas

GerJanne zei

Heel leuk om die techniek dan op een andere manier te gebruiken en uit te proberen,
Heel goed gelukt vind ik!
Groetjes,
GerJanne

Christine zei

Heel mooi Sandra, een leuke kaart!
Liefs
Christine