Volgers

woensdag 13 november 2013

Birthday Wishes

Vandaag een kaart op het program, een paar maanden geleden gemaakt op vakantie.
(lijkt weer erg lang geleden...)

Helemaal Gorjuss Girls, ben er echt dol op ondertussen!
Zelfs een tijd geleden het designpapier erbij gekocht en afgelopen KreaDoe heb ik er weer een stempel van gekocht,
:-D


Alle materialen zijn dus van Gorjuss Girls, zelfs het label waar de tekst op gestempeld is. De tekst en bloem zelf zijn van Stampin' Up.


De Girl zelf heb ik ingekleurd met mijn Copics, een echte uitdaging om met die "paar" kleuren die ik heb de juiste te vinden die bij het designpapier passen.
Maar ik vind het redelijk geslaagd!

Ben heel benieuwd wat jullie van deze creatie vinden, dus laat het me maar weten!

Ik wens jullie nog een fijne avond!

Liefs, San

7 opmerkingen:

Joke zei

Wauw,wat een schitterende kaart en prachtig ingekleurd.Groetjes Joke

Wil zei

Wat een leukerd Sandra. Ja, ze blijven leuk die Gorjuss meiden :)

groetjes,Wil

Claudia Rogier zei

Heel leuk kaartje. Ja, ik stempel ook graag die Gorjuss girls. Ze zijn zo schattig.

grtjs
Claudia

Erna Logtenberg zei

Ik vind hem super! En wat heb je hem weer prachtig ingekleurd!! Xx Erna

GerJanne zei

Ik vind hem supergaaf San!
EN voorlopig even geen tijd om samen te freubelen. We hebben ziekte op het werk en ik neem wat taken over waardoor ik meer ga werken....
Ben al blij als ik af en toe even tussen door mijn hobbykamer op kan zoeken...
GerJanne

Renate zei

Helemaal leuk! Echt kei gaaf gemaakt.

-xies- Renate.

corryskaart zei

goeiemorgen sandra
wat ziet dit er gaaf uit en prachtig gekleurd!!
groetjes,corry