Volgers

zaterdag 4 januari 2014

Candy-time!!!!



Zoals een tijd geleden beloofd, een candy!

Deze keer combineer ik hem weer met mijn verjaardag.

De voorwaarden om mee te kunnen doen:

-Volger zijn of worden
-Bovenstaande foto met link naar dit bericht op je blog plaatsen (sidebar)
-Een leuke reactie geven op dit bericht

1 januari ben ik jarig en word ik 39 jaar.
Als je het leuk vind, mag je me een verjaardagskaart sturen. 
Deze kaart telt mee voor 1 extra lootje.
Dit is zeker geen verplichting, maar ik ben gek op verjaardagspost...
Mijn adres kun je opvragen via mijn email-adres hiernaast!



Wat zit er in de candy:


8 vellen designpapier
oranje lint (Stampin' Up)
brads
bloemetjes
stempelsetje pinguins
Magnolia stempel
diverse afdrukjes, o.a. Magnolia, Penny Black.

Veel succes iedereen!!!

Liefs, San

p.s. bericht blijft bovenaan staat tot zaterdag 4 januari, dat weekend zal ik de winnaar bekend maken!

15 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi sandra
gossie wat een leuke candy dus ga proberen om het in de sidebar te zetten en je adres heb ik nog om je te feliciteren want ja nu komt het cijfer 40 wel heel dichtbij,haha
groetjes,corry

jolanda zei

Wat een leuke candy.
Heb je net gemaild voor je adres

janieworkum zei

Wat leuk dat je een verjaardagscandy weggeeft. Ik doe heel graag mee, je gegevens staan op mijn site bar.
Groetjes Janie

Claudia Rogier zei

Hoi Sandra,

Wat leuk een candy!!! Natuurlijk doe ik mee. ik zou je ook heel graag een kaartje sturen. Mail je mij even je adres aub: claudia.rogier@telenet.be

grtjs
Claudia

Crejabeja zei

Leuk - Leuk - Leuk ik doe graag mee en wens een ieder succes.

Renate zei

Wauwie, dit is echt een SUPER candy. Ik ben dol op deze 'snoepjes'.

-xies- Renate.

Nelleke zei

Leuke candy, ik ga een poging wagen en zet het in de zijbalk van mijn blog. Maar dat moet ik op de computer doen, en ik ga zo plat. Groetjes, Nelleke

Wil zei

Leuk, leuk!! Tuurlijk doe ik ook mee :D

groetjes,Wil

Erna Logtenberg zei

Zo, jij bent lekker bezig!! Maar van mij krijg je zowieso een verjaardagskaart hoor!! Xx

Annelies zei

Hoi Sandra, heel erg leuke candy dus ik doe graag mee! Ik volgde je blog reeds en er staat een link in m'n sidebar . Groetjes, Annelies

Annie zei

Lieve Sandra,
IK loot niet mee, hoor !
Maar vind het wel een super goed idee.
Dikke kus van mama

AILEN_elena_kuznetcova zei

Thanks for the chance ... wonderful candy ... happy to participate .... wonderful blog and work ...
http://ailen-design.blogspot.ru/

GerJanne zei

Dom zeg! Ik heb me nog niet eens aangemeld! Ik zet de foto in mijn zijbalk, hoor San!
Doei doei!
GerJanne

Aartje zei

Hallo Sandra, ik doe graag mee met je candy. Ga proberen om op tijd een kaartje voor je af te maken. Ik heb je adres.
Groeten, Aartje

Grietje Jansen zei

Grappig, we schelen dus net 10 jaar, en zijn beiden ook nog jarig op een feestdag.
Ik ben 26 december 49 jaar geworden.
Alvast gefeliciteerd!!

Grietje