Volgers

maandag 4 november 2013

Friendship


Vandaag een kaartje gebaseerd op de vorige, alleen met andere kleuren en een iets andere layout.


Deze keer de kleuren Bermuda Bay en Chocolat Chip.
De foto is helaas niet zo scherp, sorry.

Gisteren gezellig naar de KreaDoe geweest met Alexandra en hele leuke dingen gekocht!


Een overzichtsfoto.


Kaartenhoesjes, klittenband voor doosjes e.d., designpapier voor mannenkaarten en pastelkleurig designpapier.


Dé bowdabra, stond al een tijdje op mijn lijstje en nu toch maar een keer gekocht.
:-D


Hier stond ik gisteren bij te dubben en heb er de hele dag aan gedacht. Uiteindelijk besloten terug te gaan naar de stand om te kijken of hij er nog zou hangen. 
Als dat ze was, zou ik hem kopen en anders had ik gewoon pech gehad.
Maar het geluk was met me, hahaha!
(me so happy)

Deze stond trouwens ook al een eeuwigheid op mijn wensenlijstje maar nooit het geld voorhanden gehad of er toen voor over gehad...
Maar nu mag ik mezelf de trotse eigenaar noemen van een prachtige BLAUWE totebag!
:-D


Uiteraard 2 Magnolia's (kan ze nooit laten liggen...) en een nieuwe set dies voor de BigShot.


Nieuwe charms, o.a. ook voor de mannenkaarten die ik wil gaan maken, stempel en washitape van Gorjuss Girls, mijn nieuwste verslaving...
:D

Ik wens jullie nog een fijne middag en avond toe, ik duik zo weer op de fiets om het slechte weer te trotseren en de kids op te halen van school!

Liefs, San

8 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Sandra, ik hoefde er vandaag gelukkig niet op uit met de fiets. Mijn zoon had vrij ivm een studiedag, dus ik had geluk!
Ik vind dit ook weer eenprachtige kaart, mooie warme diepe kleur.
Je aanwinsten zijn om van te smullen, wat een leuke nieuwe spullen heb je gekocht. Handig zo'n tas als je bij een vriendin gaat freubelen.
Groeten, Aartje

Anneke. zei

Leuke bruikbare dingen, Sandra!
Veel plezier ermee,
Groetjes Anneke

Ingrid zei

Je heb jezelf heerlijk verwend, met hele mooie spullen. Veel plezier met fröbelen.
Groetjes Ingrid

GerJanne zei

Hoi Sandra,
jij bent goed geslaagd zeg!! Wat een mooie dingen heb je gekocht!
En je kaart is trouwens ook super!
Groetjes,
GerJanne

Renate zei

Sow meid. Tas vol, portemonnee leeg ;o). Je kaartje is weer super leuk geworden. De kleurencombi vind ik erg gaaf.

-xies- Renate.

Margo zei

Hoi Sandra,
wat een leuke kaart maar ook .. wat een leuke spulletjes heb je gekocht !!! Supermooie tote en schattige Maggies !
Liefs
Margo

Wil zei

Wat heb je leuke dingen gekocht! Veel plezier ermee!
Je kaartje is ook weer mooi hoor.

groetjes,Wil

Nancy zei

Hey Sandra,

Wat een mooie kaart en wat een leuke stempel!!

Liefs,
Nancy