Volgers

dinsdag 19 november 2013

Mannenkaarten


Een uitdaging voor mij!
Mannenkaarten...
Zo moeilijk te maken, vind ik.
Maar ben geslaagd!
:-D


Bovenstaande kaart is voor mijn zwager Patrick, gevoelsmatig mijn broer.
Hij is de toenmalige vriend van mijn zusje, voordat ze overleed, en onze band is zo goed...
Ik ben dan wel mijn zusje kwijtgeraakt, maar heb er een broer voor terug gekregen.
Ondertussen is hij getrouwd met een lieve meid en vader van een prachtige zoon, Mika.


Deze kaart is voor een goede vriend van ons.

De gebruikte materialen voor deze kaarten is een combinatie van stempels en lint van Stampin' Up, designpapier van Marianne Design en embellishments uit eigen voorraad.

Laat maar even weten wat jullie ervan vinden!
:-D

Een hele fijne dag gewenst!

Liefs, San

11 opmerkingen:

Joke zei

Nou Sandra ik vind dat je super goed geslaagd bent met de mannenkaarten.Allebei zijn erg mooi geworden.Groetjes Joke

Nancy zei

Hey Sandra,

Leuke mannenkaarten maakte je... Fijn dat je nog zo'n goede band hebt met de voormalige vriend van jouw zusje... Geeft toch een zekere verbondenheid hé?

Liefs,
Nancy

Erna Logtenberg zei

Super zeg! Goed gelukt hoor! Lieve groetjes, Erna

Anneke. zei

Je bent zeker geslaagd! Je kaarten zijn prachtig.
Groetjes Anneke.

wendy_liefde_is zei

Beide kaarten zijn prachtig, die embellishments zijn ook erg leuk erbij!


groetjes Wendy

Mieke zei

Ze zijn heel mooi!

Margo zei

Je bent zeker en vast geslaagd, ze zijn gewoon super !
Liefs
Margo

Renate zei

Super leuke kaartjes heb je gemaakt. Ik wordt een tikkie emotioneel van het verhaaltje wat je vertelt over je 'broer'. Wat een prachtig verhaal.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Ik vind ze allebei geweldig!! Echt helemaal geschikt voor mannen!
GerJanne

Wil zei

Goed gelukt hoor Sandra. Mooie kaarten heb je ervan gemaakt.

groetjes,Wil

Annie zei

Prachtig !!
Dikke kus van mij.