Volgers

vrijdag 22 november 2013

Veel sterkte...


Ook dit soort kaarten zijn nodig...
Eerder maakte ik ze nooit, omdat ik het niet gepast vond.
Maar tegenwoordig zijn er zulke mooie materialen (lees: cardstock en vooral teksten) om rouwkaarten/sterktekaarten te maken. dat ik ook overstag ben gegaan een paar jaar geleden.


De gebruikte materialen:
Cardstock van Stampin' Up!: Crumb Cake en Naturals White
Vlinderstempel, merk onbekend
Teksten zijn van Inkerbel Stamps
Ponsen van Stampin' Up!
Brads uit eigen voorraad

Ik wens jullie een heel fijn weekend toe!

Liefs, San

P.s. vergeten jullie niet om je op te geven voor mijn CANDY?

6 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Hij is prachtig Sandra.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Mooi kaartje San, met het vlindertjesachtergrondpapier.
Ik maak ze ook regelmatig, deze sterkte kaartjes. Niet makkelijk, ar wel mooi.
GerJanne

Rosina zei

heel mooi en stijlvol condoleancekaartje Sandra, het wordt heel erg gewaardeerd als je zo een persoonlijk kaarje stuurt...

groetjes en een fijn weekend..
Rosina

Claudia Rogier zei

Heel mooi.

grtjs
Claudia

Ingrid zei

Het is een hele mooie gepaste kaart, voor andere gelegenheden. Deze kaarten doen het altijd heel goed, bij de ontvangers. Niet alleen de moeite genomen om een kaartje te sturen maar ook om te maken.
Groetjes Ingrid

Annie zei

mooie kaart, lieverd