Volgers

maandag 30 december 2013

Love you much


Laatste kaartje dit jaar!
Wat gaat de tijd toch snel, vinden jullie niet?

Deze kaart staat een beetje symbool voor wat ik jullie wil meegeven voor het nieuwe jaar.
Mijn dankbaarheid voor alle lieve reacties op mijn berichten, ondanks dat ik jullie een beetje "verwaarloos" de laatste maanden.
En de liefde voor al het creatieve wat we met z'n allen produceren.
De liefde voor de medemens, je gezin, familie, vrienden...
En de dankbaarheid dat we in vrede mogen leven in dit land, ook erg belangrijk!
Zelfs mijn kinderen zijn zich bewust van de ellende in de wereld en hoe goed we het hier hebben, ondanks de "crisis" waar we inzitten.
En ikzelf ben vooral dankbaar voor alle lieve mensen die ik in mijn leven ben tegengekomen en die mij onvoorwaardelijke vriendschap en liefde geven...


Zo, nu over de kaart:

Ik heb deze ong. een half jaar geleden gemaakt, dus de materialenkennis is heel erg weggezakt, hahaha!
Witte kaart is kant en klaar, cardstock is van Stampin' Up! (Crumb Cake)
Lint is uit eigen voorraad (wit) en van Stampin' Up! (crumb cake)
Knoopje en brads uit eigen voorraad,
de tekst en gebruikte ponsen zijn weer van Stampin' Up!
Designpapier weet ik niet meer, helaas...


Het afdrukje heb ik ingekleurd met Copics, in zoveel mogelijk bijpassende kleuren.
Helaas het briefje kwijt met kleurnummers...
;-)

Ik wens jullie een heel goed, gelukkig en creatief 2014 toe!

Liefs, San

p.s. Denken jullie nog aan mijn candy??? Aankomend weekend maak ik de winnaar bekend!

9 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi San,
enig kaartje! Zo lief.
Jij ook een heel goede dubbele(!) jaarwisseling. En voor 2014 veel creativiteit gewenst.
En hopelijk heeft Dirk snel een baan.
Liefs,
GerJanne

Joke zei

Een schitterende kaart en voor jou en je gezin een fijne jaarwisseling en en een gelukkig Nieuwjaar en natuurlijk ook een fijne verjaardag.Liefs Joke

Aartje zei

Hallo Sandra wat heb je het mooi verwoord! Dank je wel.
Wat een schat van een kaart heb je gemaakt. Fijne jaarwisseling en alvast een fijne verjaardag gewenst.
Als het goed is heeft de postbode vandaag of anders morgen mijn kaart bij je afgeleverd.
Groeten, Aartje

martina's kaartjes zei

heel erg leuk en lief kaartje,
fijne jaarwissel,
grtjs,martina
x

Erica ♥ zei

Een heel mooi kaartje hoor, en in
2014 gaan we gewoon verder met van
elkaars kaarten genieten !

Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
lekker genieten en knutselen.
Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

Veel liefsss van Erica ☼

jolanda zei

mooi en lief kaartje

Renate zei

Prachtig kaartje. En wat een mooie woorden.

-xies- Renate.

corryskaart zei

wat een lieverd van een kaart! en ook van deze kant de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar met veel creativiteit:-))
groetjes van corry

Judith Liefting zei

Prachtig gekleurd!!!