Volgers

maandag 27 januari 2014

Gorjuss...


Goeiemorgen!

Vandaag een kaartje wat ik van de zomer gemaakt heb.
Ik heb er geen tekst opgedaan, omdat sommige kaarten dat niet nodig hebben.
En anders is het er zo opgemaakt, er is ruimte genoeg.
:-D


Cardstock is kant-en-klaar kaartformaat van Stampin´ Up!.
Designpapier komt uit de serie Gingham Garden van SU!
De doily en het twine zijn ook van SU!


Het afdrukje komt van een stempel van Gorjuss Girls, "A little birdie told me..."
Ingekleurd met bijpassende Copics.

Ik wens jullie een hele fijne dag toe!

Liefs, San

10 opmerkingen:

Lia zei

Leuk kaartje Sandra,
groetjes Lia

Nancy zei

Hey Sandra,

Die heb je mooi gemaakt!
Super, dat roze in contrast met het donker blauw...

Liefs,
Nancy

Nancy zei

Hey Sandra,

Die heb je mooi gemaakt!
Super, dat roze in contrast met het donker blauw...

Liefs,
Nancy

Erica ♥ zei

Een hele leuke en lieve kaart ☺

Een hele fijne week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

corryskaart zei

hoi sandra
een lekker vrolijke kaart en tekst kan altijd nog:-))
groetjes corry

Ingrid zei

Heerlijke fleurige kaart, mooi hoor.
Groetjes Ingrid

Renate zei

Super leuk kaartje! Het is inderdaad niet nodig om nog een tekst toe te voegen aan dit kaartje.

-xies- Renate.

Anita Meijer zei

Heel mooi kaartje weer Sandra, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Mooi kaartje Sandra!
Lekker zomers ;-)
GerJanne

martina's kaartjes zei

erg leuk en lief kaartje
grtjs,martina
x