Volgers

vrijdag 31 januari 2014

Marit 7 jaar!!!

HIEPERDEPIEP!!!!
Vandaag is mijn jongste jarig!
7 jaar wordt ze alweer, wat gaat de tijd toch snel...



En bij zo'n grote meid hoort een hele mooie kaart!
Ik heb veel materialen van Stampin' Up! gebruikt, zoals gewoonlijk, hahaha!


Cardstock: Naturals en Wisteria Wonder
Inkt: Melon Mambo en Wisteria Wonder
Brads/lint: Wisteria Wonder


Het afdrukje is van Mo Manning en deze heb ik ingekleurd met mijn Copics.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt:

Huid: E53-E51-E50
Haren: E43-E42-E41
Paars: BV01-BV02
Roze: RV06-RV04-RV02
Bruin: E27-E25-E23
Kersen: RV66-YG95
Zand: E43


En natuurlijk hoort er een bijpassende envelop bij, gemaakt met de Envelope Punch Board van Stampin' Up!
Alle materialen zijn (alweer!) van Stampin' Up!

Marit en ik gaan morgen samen naar Erna voor een SAB-party en een make&take, we hebben er erg veel zin in!
Morgenmiddag viert Marit haar verjaardag voor familie en vrienden en zondag hebben we 
een "kalm-aan-dag".
:-D

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend toe!

Liefs, San

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

het gaat inderdaad supersnel ! heel leuk kaartje ! een dikke profciat voor je dochter
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Ha San,
van harte gefeliciteerd met Marit. Ze gaat steeds meer op jou lijken!
Wat leuk om te zien.
Je kaart voor haar is erg leuk, zal ze wel helemal leuk vinden.
Ik mail je nog even...
GerJanne