Volgers

maandag 20 januari 2014

Uitnodigingen

Goeiemorgen!

Eindelijk weer eens een berichtje van mij...
Ik ben de afgelopen weken te druk geweest, zowel met de feestdagen als in mijn "hoofd", om bezig te zijn met mijn blog en het fröbelen an sich.
Ik hoop deze week weer wat "mojo" te vinden om wat moois te maken.
:-D

Voor nu wil ik de twee uitnodigingen laten zien, die mijn dochter gemaakt heeft (met een beetje hulp van mij) voor het kinderfeestje binnenkort.

We hebben 3 ballerina's gemaakt en 2 draken, in verschillende kleuren.
De mooiste van elk moesten op de foto, zei Marit.
;-)


Materialen:
Cardstock en ballerina stempel van Stampin' Up!

Draakje en tekst van Wild Rose (?)
(Beiden ingekleurd door Marit)

Gekleurd papier uit eigen voorraad.

Bloemenstempel van Marit zelf.

Rose inkt (Melon Mambo) is van Stampin' Up!, net als de gebruikte ponsen.



Ik wens jullie een hele fijne dag en mijn voornemen is om weer wat regelmatiger te posten en bij jullie  blogs langs te komen.

Liefs, San

4 opmerkingen:

Erna Logtenberg zei

Jaaaa had ze op FB al gezien. Mooi gedaan Martit !! Lieve groetjes, Erna

Erica ♥ zei

Chapeau voor je dochter, wat heeft
ze dat mooi gemaakt, hele gezellige
kaartjes ☺

Een hele fijne nieuwe week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Renate zei

Ohw, kijk nou toch wat een dotjes. Super leuk gemaakt. Wat lief van Marit dat ze je een handje heeft geholpen. :o)

-xies- Renate.

Anita Meijer zei

Wat een superschattige kaartje Sandra, zo lief.
Liefs van Anita