Volgers

zondag 5 januari 2014

Uitslag van de Candy!!!

Belofte maakt schuld, dus volgt nu de uitslag van de candy!

Ik heb er helaas een paar moeten "uitsluiten van deelname", omdat er niet aan de "voorwaarden" voldaan werd.
Dus bleven er 9 over, waarvan ik er van 5 een prachtige kaart heb gekregen. 
Zij kregen dus 2 lootjes in de "pot".

En daarnet heb ik het winnende lot getrokken!
...
...
...
*tromgeroffel* 

...
...
...
De winnaar is :


Zou je me willen mailen of via Facebook willen berichten, Aartje?
Dan kunnen we even gegevens uitwisselen en zo.

De rest, bedankt voor het meedoen en het sturen van de prachtige kaarten!
Ik zal ze binnenkort eens op de foto zetten en hier plaatsen.


Hier begint vanaf morgen "the real life" weer...
Kerstvakantie is voorbij, dus de kinderen gaan weer naar school en wij weer normaal aan het werk.
Ergens ook wel weer lekker, een beetje regelmaat!

Fijne avond nog!

Liefs, San

4 opmerkingen:

Aartje zei

Woehoe, wat superleuk dat ik die mooie candy van jou gewonne heb. Ik ga je even mailen.
Groeten, Aartje

GerJanne zei

Wat leuk voor Aartje dat ze gewonnen heeft!
Gefeliciteerd Aartje.
En San, leuk weer dat je de kans bood..
Groetjes en sterkte weer van de week. Even weer in het ritme komen en dan is het ook wel weer fijn.
Groetjes,
GerJanne

GerJanne zei

p.s. ook even je leeftijd in de zijbalk veranderen, he ;-)))

corryskaart zei

hoi aartje van harte gefeliciteerd met het winnen van de candy en san hartstikke bedankt voor het weggeven van de candy
groetjes van corry