Volgers

vrijdag 14 februari 2014

Jubileum!

Valentijnsdag doen we niet aan (ben niet zo van het commerciële), maar morgen hebben we ons 14-jarig "verkerings-jubileum"


Ik probeer wel vaak een mooie kaart voor manlief te maken, dus ook deze keer.
En ik had een mooie valentijns-stempel gewonnen bij Stempel Atelier, dus die kon ik er mooi bij gebruiken.


En dit is 'm geworden!
Cardstock en designpapier van Stampin' Up! (Real Red), net als het rode lint, de bloem, de ticket en de rhinestones.


Het afdrukje is van Mo Manning en die vond ik zoooo lief...

Ingekleurd met mijn Copics en ik heb de volgende kleuren gebruikt:

Meisje:
Huid: E53-E51-E50
Haren: E27-E25-E23
Kleding: RV95-RV93-RV91, 
Spica glitterpen blank

Jongen:
Haren: E43-E42-E41
Schoenen: C7-C3
Pak: BG01-BG000-BG0000-BG10
Rood: R37
Gesp: Spica glitterpen zilver


En hier dan de gave stempel die ik gewonnen heb!
Ben er heel blij mee!


Ik wens jullie een heel fijn weekend toe!

Liefs, San

6 opmerkingen:

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart. Leuk dat je altijd probeert een kaartje te maken.
Groetjes Saskia

GerJanne zei

Hoi San,
Superleuk! Gefeliciteerd met jullie verkeringsdag!
Groetjes,
GerJanne

Aartje zei

Wat een leukerd Sandra, gefeliciteerd met je verkeringsjubileum. En wat een leuke stempel heb je gewonnen.
Groeten, Aartje

Anneke. zei

Gefeliciteerd! En je kaart is prachtig.
Groetjes Anneke.

Ingrid zei

Wat een leuke kaart heb je voor je mannetje gemaakt.Hele fijne verkeringsdag vandaag.
Groetjes Ingrid

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

what a super cute card dear Sandra.. Such a fun image.. Congrats on 14 beautiful years of love. Big big hug, Pauline