Volgers

woensdag 26 februari 2014

KleurenKaartTeam 23: Zachtroze/lichtgrijs

Wat vliegt de tijd!
Vandaag alweer KleurenKaartTeam-dag, laatste woensdag van de maand...

Deze keer was ik de gelukkige om de nieuwe kleur te bepalen van de "ketting". Ik heb zachtroze laten staan en er lichtgrijs aan toegevoegd.
Leek me een prachtige combinatie en ik ben niet teleurgesteld!
:-D


Ik heb deze keer een "verhuiskaart" gemaakt.
Hij kan voor alle gelegenheden (door de neutrale tekst), maar ik heb hem gisteren naar mijn vriendin gestuurd, die verhuisd is vorige week.


Alle materialen die ik gebruikt heb, zijn van Stampin' Up! en het model is o.a. bedacht door Erna.
Ben er helemaal verliefd op, dus deze zul je vaker tegenkomen op mijn blog, hahaha!

De gebruikte materialen:
Cardstock: Pink Pirouette & Smokey Slate
DSP: Pink Pirouette
Stempels: Petite Petals (& pons), Talk Chalk (& Framelits)
Inkt: Pink Pirouette, Smokey Slate & Basic Gray
Lint: Pink Pirouette
Scallop Label Tag Punch
Rhinestones


Hier een close-up van de tekst, die was op de vorige foto niet zo duidelijk te lezen...

Mocht je de kleuren nog niet zat zijn (*dikke knipoog*), hier volgt een lijst met de andere deelnemers:

Erica (heidebloempje) : http://heidebloempjuh.blogspot.be/

Veel kijkplezier!

Liefs, San

(p.s. ik ben werken vandaag, dus de "goedkeuring" laat weer op zich wachten...)

32 opmerkingen:

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Mooie kleurencombinatie en prachtig kaartje. Leuk model, ben ik nog niet zat, dus laat maar veel zien!!!
Groetjes Saskia

corryskaart zei

hoi san
dank je voor het bedenken van deze kleurencombi en je kaart ziet er super uit
groetjes corry

Nancy zei

Hey Sandra,

Wat een lieve kaart... kan ook niet anders hé, met deze kleuren...

Liefs,
Nancy

Nelly zei

Hele mooie kaart heb je gemaakt voor het kleurenkaartteam.
Leuke kleuren om mee te werken.

Groetjes Nelly

Joke zei

Een prachtige kaart Sandra.Groetjes Joke

Nelleke zei

Ja, het model komt mij bekend voor... Het is ook zo leuk model echt de eer is voor Erna. Maar jij hebt er nu wel je eigen kaart van gemaakt. ( oeps ik geloof ik niet haha) Groetjes, Nelleke

Ingrid zei

Oh dit leuke modelletje ben ik vandaag al vaker tegen gekomen. Het model is het zelfde als van GerJanne, maar deze is ook super leuk/lief.
Groetjes Ingrid

Ellen zei

Wat een mooie kaart! Gemaakt met die leuke SU pons. Heb 'm al regelmatig voorbij zien komen. Gaaf ding lijkt mij.
Fijne dag, Ellen

Monique zei

Prachtig kaartje Sandra!
Knappe kleuren heb je gekozen!!!
grtjs

Rosina zei

Heel mooi je kaartje voor de uitdaging Sandra....prachtig zijn die spulletjes van SU....
groetjes Rosina

Marijke zei

Een super mooi kaartje. De kleuren zijn mooi maar je bloemen en de afwerking ook hoor. Groetjes Marijke.

Ans S. zei

Prachtige kaart, super leuk modelletje is dit.

Groetjes Ans

Erna Logtenberg zei

Wat een schatje is dit geworden! Xx Erna

Marian zei

Wat een mooi stijlvolle kaart
Prachtig

GerJanne zei

Grappig, dat je de kaart gelift hebt die Nelleke en ik laten zien!
Deze is ook heel erg mooi en jouw kleurtjes...?
Groetjes,
GerJanne

Aartje zei

Ik vind hem prachtig geworden, maar je was toch met iets anders bezig voor het KKT?
Leuk dat dit model met andere kleurtjes en een andere tekststempel er toch weer heel anders uitziet
Groeten, Aartje

Marfien zei

Mooi model en prachtig afgewerkt.

Claudia Rogier zei

Hoi,

Supermooi kaartje voor het KKT.

grtjs
Claudia,

Ans Gilbert zei

Hoi Sandra,
Wat leuk !! ik zag deze kaart ook al bij GerJanne en Nelleke en jij hebt er een prachtige lift gemaakt, heel erg mooi, groetjes Ans

Renate zei

Kei leuk kaartje. Erg mooi ook met de bloemetjes.

-xies- Renate.

Mariken zei

Inderdaad, een heel gaaf model! En dan de SU spullen, zo leuk! Een topkaart!!
Fijne avond, groetjes, Mariken

Erica ♥ zei

Je hebt een geweldige kleuren combi uitgekozen, ik heb met plezier aan
deze kaart gewerkt dit keer, leuke kleuren, en jouw kaart is ook echt
super mooi geworden ☺

Een hele fijne avond nog.
Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

martina's kaartjes zei

heel erg mooi gedaan ! top hoor, leuk model
blij met je deelname, hopelijk ben je er volgende keer ook weer bij !
grtjs,martina
x

Anita Meijer zei

Wat een supermooie kaart Sandra, ik vind hem prachtig, een toppertje is het.
Liefs van Anita

Bep zei

Hoi Sandra,

Mooie kleuren had je uitgezocht en jouw kaart is helemaal super.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

Lia zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Sandra,
groetjes Lia

Francisca zei

Zeer leuk kaarten model. en alles SU dus dat kan niet mis zijn .
Vele groeten ,
Francisca

Marjan Küppers zei

Hee, bekend modelletje! Deze uitvoering is ook al zo mooi!

Pia zei

wat een mooie kaart echt helemaal top.
Groetjes,
Pia

Sientje zei

Hij is super, zag hem ook al bij gerjanne en Nelleke. Alle drie super leuk en toch zo eigen.

Marijke zei

Prachtig kaartje met de mooie bloempjes van SU.

Groetjes,
Marijke

Karin zei

Inderdaad een leuk modelletje van kaart en ook jouw uitvoering is héél mooi!
Groetjes, Karin