Volgers

zondag 2 februari 2014

SAB-party bij Erna


Gisteren een hele gezellige SAB-party gehad bij Erna.
SAB is de Sale-A-Bration bij Stampin' Up! wat elk jaar tussen 28 januari en 31 maart plaatsvindt.
Bij elke bestelling van 60 euro, mag je uit de speciale catalogus 1 artikel naar keuze gratis uitzoeken. Dus bij besteding van 120 euro mag je 2 artikelen uitzoeken, enz.

Aangezien ik laatst jarig ben geweest en veel geld heb gekregen voor mijn jaarlijkse megabestelling, kan ik mijn lol nog op, hahaha!

Maar dit ter zijde, bij Erna was er de gelegenheid om alle producten uit de SAB-catalogus te bekijken en nog wat producten uit de Spring/summer-catalogus.

(fotografe: Erna) 

Ook was er de mogelijkheid om een Make&Take te maken, dus ik heb gezellig mijn dochter Marit meegenomen. Een extra kadootje voor haar verjaardag.
:-D

We konden kiezen uit 2 kaarten, maar besloten voor deze te gaan.
De mijne is een kopie (met kleine eigen inbreng) van het voorbeeld van Erna.


Gebruikte kleuren: Coastal Cabana, Baked Brown Sugar en Real Red
Stempelset + pons: Petite Petals (staat hoog op mijn bestellijst...)


Marit vond de bruine kleur niet zo mooi, dus heeft zij voor roze gekozen (Pink Pirouette)
Haar lay-out is gebaseerd op de kaart van Erna, maar ze heeft er lekker haar eigen draai aan gegeven.
Daar hou ik wel van!
*trots*

Ik wens jullie nog een fijne zondag en tot de volgende keer!

Liefs, San

5 opmerkingen:

Aartje zei

Wat een leuke kaarten hebben jullie gemaakt. Prachtig en wat leuk dat Marit haar eigen draai al durft te geven aan haar kaarten.
Groeten, Aartje

Christine zei

Mooie kaarten en lekker gezellig daar! Ik wil je graag bedanken voor je mooie kaartje dat ik mocht ontvangen. Een hele aangename verrassing en zo leuk te weten dat er altijd mensen zijn die even aan je denken!!
Dikke knuffel
Christine

GerJanne zei

Ik vind ze super, deze kaartjes. EN het ziet er gezellig uit!
GerJanne

Ingrid zei

Leuke kaartjes hebben jullie gemaakt. Leuk hé mama en dochter dezelfde hobby.
Groetjes Ingrid

Pia zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt!
Groetjes,
Pia