Volgers

dinsdag 11 februari 2014

Stampin' Up! Party!


Gisteravond een hele gezellige Stampin' Up! Party gehad met Erna
als demo en heel veel gezellige dames!

Ze mochten allemaal meteen fungeren als proefkonijn, want ik had een  heerlijke cheesecake gemaakt die erg in de smaak viel bij iedereen.
:-D
Het recept komt uit de Flair.


Erna heeft ons laten zien wat de Envelope Punch Board is en dat je er nog veel meer mee kunt maken dan alleen maar enveloppen.
:-D


En daarna konden we zelf aan de slag met een supermooie kaart, die Erna samen met Caro heeft bedacht.
Aangezien we met veel dames waren, hebben we de "tafel in tweeën gesplitst".
De ene helft kon gaan stempelen en de andere helft is begonnen met het maken van de basiskaart.


En daarna werd er uiteraard omgewisseld.
:-D


Ondertussen werd er lekker gekletst en gesnoept!
Er hing een geweldig gezellige sfeer, heerlijk!


En hieronder het resultaat...
Ik vind het zo'n geweldige kaart, ben helemaal "in love".
(de bloemen, bijpassende pons en de tag pons zijn besteld, hahaha!)


De gebruikte kleuren voor deze kaart zijn:
-cardstock: Whisper White & Sahara Sand
-inkt: Sahara Sand, Calypso Coral & Crisp Cantaloupe
-stempels: Petite Petals & Perfect Pennants
Lint: Calypso Coral


Mijn hostess-kadootje van Erna (boven) en het "tafelkadootje" (onder)


En Erna heeft ook voor mijn dochter Marit een kleinigheidje gemaakt, en wat was ze er blij mee...
*big smile*


Deze heb ik gekregen van 2 dames, erg lekker!
Dank jullie wel.

Al met al een heel geslaagde avond!
Ik vond het supergezellig en wat een gave kaart hebben we gemaakt...
Dank jullie wel, dames, voor jullie komst en Erna: Hartelijk bedankt voor een SU-peravond!

Ik wens jullie nog een fijne dag toe!

Liefs, San

7 opmerkingen:

Erna Logtenberg zei

Wat een leuk verslag heb je er van gemaakt! Het was zeker gezellig!! Liefs, Erna

Nelleke zei

Ja Sandra, het was erg leuk en gezellig. En nu maar hopen dat de bestelling gauw binnen is. Ik heb er zin in! Groeten Nelleke

corryskaart zei

zo naar de foto's te kijken hebben jullie een superdag gehad zo gezellig en ook iets geweldig moois gemaakt!
groetjes corry

Erica ♥ zei

Dat ziet er uit als een hele gezellige
en geslaagde avond, gaaf hoor,
en de resultaten zijn ook super ☺

Een hele fijne week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Aartje zei

Wat zijn we serieus bezig op de foto's. Mawr we hebben wel allemaal een prachtige maart gemaakt onder leiding van Erna.
Ik vond het weer heel gezellig.
Groeten, Aartje

GerJanne zei

Ja, dat was en heel erg lekker (!!) en supergezellig! Je hebt er een topverslag van gemaakt San!
En zo leuk dat het punchboard voor mijn vakantie er is!!!
Groetjes,
GerJanne

Ingrid zei

Ik heb wel een gezellige avond gemist. Een heerlijke taart, en een mooi kaartje om te maken.
Groetjes Ingrid