Volgers

maandag 17 maart 2014

Banners...

Goeiemiddag!

Vandaag 2 kaarten van hetzelfde caliber.
De bovenste kan voor heel veel gelegenheden en de onderste is de uitnodiging van mijn zoon voor zijn kinderfeestje.
Zondag 23 maart wordt hij alweer 9 jaar, het gaat zo hard...
;-)


Bij de bovenste kaart heb ik de volgende dingen gebruikt:

Cardstock: Crumb Cake, Naturals White en Crisp Cantaloupe
Inkt: Crumb Cake, Crisp Cantaloupe en Coastal Cabana
Stempelsets: Talk Chalk, Gorgeous Grunge en Banner Blast
Ponsen: Banner punch, 1 1/4" Circle punch en 1 3/8" Circle punch


Voor de uitnodiging heb ik gebruikt:

Cardstock: Basic Gray en Naturals White
Inkt: Basic Gray, Smokey Slate, Pear Pizzazz (?), Calypso Coral en Bashful Blue
Stempelsets: Banner Blast, Gorgeous Grunge, (tekst onbekend, wel Stampin'Up!)
Ponsen: Banner Punch, Word Window punch en Modern Label punch

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties, dus kom maar op!
;-)

Fijne dag nog,

Liefs, San

8 opmerkingen:

Anneke. zei

Prachtige kaarten, Sandra!
Groetjes Anneke.

Durvina zei

Wat een leuke kaartjes.

liefs, Durvina

Claudia Rogier zei

Hoi San,

Heel mooi.

grtjs
Claudia

Claudia Rogier zei

Hoi San,

Heel mooi.

grtjs
Claudia

Claudia Rogier zei

Hoi San,

Heel mooi.

grtjs
Claudia

GerJanne zei

Ze zijn allebei helemaal top!
Groetjes,
GerJanne

Ingrid zei

Twee hele mooie kaartjes heb je gemaakt.
Groetjes Ingrid

Erica ♥ zei

Gave mooie kaartjes, een mooie dag gewenst zondag (ik ben dan ook jarig) ☺
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}