Volgers

maandag 31 maart 2014

Boekje gepimpt


Goeiemorgen!

Vandaag wil ik jullie het notitieboekje laten zien wat ik speciaal voor mijn lieve vriendin Marjolijn heb gemaakt.
Gisteren gegeven (ze was er heel blij mee!), dus vandaag te zien op mijn blog.


Het boekje zelf komt van de Action.
De gebruikte materialen zijn allemaal van Stampin' Up!

DSP: Coastal Cabana
Cardstock: Whisper White
Inkt: Coastal Cabana - Crisp Cantaloupe

Stempelsets: Itty Bitty Banners - Hearts a Flutter - Papillon Potpourri
Framelits: Bitty Banners - Hearts a Flutter
Pons: Bitty Butterfly

Twine: Coastal Cabana - Crisp Cantaloupe
Rhinestones, Vintage Faceted Designer Buttons, Tea Lace Paper Doily
Wasknijpertje is uit eigen voorraad en beplakt met zilverkleurige washitape (Hema?)

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Ik wens jullie een hele fijne dag toe!

Liefs, San

p.s. ik heb helaas geen tijd gehad om te reageren bij alle KKT-deelnemers van afgelopen woensdag, sorry daarvoor!

5 opmerkingen:

Claudia Rogier zei

Hoi,

Superleuke kaart.

grtjs
Claudia

Erica ♥ zei

Wat heb je dat mooi gemaakt zeg,
mooie kleurtjes, ziet er vrolijk uit ☺
Gezellige en fijne nieuwe week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Anneke. zei

Dit is toch een prachtig cadeau! Heel mooi gepimt.
Groetjes Anneke.

martina's kaartjes zei

heel erg leuk kaartje geworden,
grtjs,martina
x

Anita Meijer zei

Schitterend Sandra, heel mooi.
Liefs van Anita