Volgers

zondag 9 maart 2014

Doosje

Lange tijd niets van me laten horen/zien, maar ik was geveld door de griep...
Ondertussen weer redelijk opgeknapt en maandag weer aan het werk.
Nog steeds erg snel moe, maar hopelijk is dit van korte duur.

Vandaag heb ik een leuk doosje op het program, gemaakt met de Envelope Punch Board (Stampin' Up) en met een prachtige uitleg van dit YouTube-filmpje.


Voor dit doosje heb ik gebruik gemaakt van het designpapier en cardstock van de In Color 2013-2015 van Stampin' Up!, in de kleur Pistachio Pudding, aangevuld met inkt en lint in de kleur Real Red.
Wit cardstock is Whisper White.


De gebruikte stempelset is Chalk Talk, een set waar ik heel erg blij mee ben, met bijpassende framelits voor de BigShot.


Binnenkort weer een kaart!

Fijne avond nog.

Liefs, San

5 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi san
nou gelukkig ben je iets opgeknapt en gelijk zo prachtig doosje laten zien, heel erg mooi
groetjes corry

GerJanne zei

Gaaf!!! Dat is het doosje wat Erna 'even' demonstreerde, toch?
Super. ga ik binnenkort ook maken.
Groetjes,
GerJanne

Aartje zei

Wat balen dat je geveld was door de griep. Fijn dat je weer wat opgeknapt bent.
Dit doosje is super, mooi papier, mooie kleuren. Kortom toppie.
Groeten, Aartje

Erna Logtenberg zei

Superleuk zeg! Bedankt voor het filmpje ook :-) Xx Erna

martina's kaartjes zei

hopelijk ben je snel hersteld ! niet leuk zo.
toch een heel erg leuk en mooi doosjes heb je daar
grtjs,martina
x