Volgers

donderdag 20 maart 2014

Kaart voor een lieve blogvriendin


Vandaag een kaart die ik gemaakt voor een blogvriendin van me die al een tijdje in het lappenmandje zit.
Ik vond dat ze wel een opkikkertje verdiende.


Materialen zijn van Stampin' Up!
Cardstock: Crumb Cake, Bermuda Bay
DSP: Fresh Prints
Inkt: Bermuda Bay
Stempelsets: Chalk Talk, Petite Petals
Ponsen: 1 1/4" circle, 1 3/8 "circle, petite petals punch, banner punch
Framelits: Window Frames Collection

Gisteren is de kaart op de plaats van bestemming aangekomen en ze was er heel blij mee!
:-D

Daar doen we het voor!

Ik wens jullie nog een fijne en vooral zonnige dag toe!

Liefs, San

4 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Hij is prachtig Sandra, daar zal ze zeker wel van opkikkeren. Super.
Liefs van Anita

corryskaart zei

hoi sandra
leuk als je weet dat je prachtige kaart word gewaardeerd ziet er erg lief uit
groetjes corry

GerJanne zei

Heel mooi zeg! Prachtige kleuren combi!
GerJanne

Christine zei

Heel lief van jouw Sandra! Ik vind ze super maar ik hou dan ook heel veel van bolletjespapier!
Liefs
Christine