Volgers

zaterdag 22 maart 2014

Workshop bij Erna


Gisteravond een hele gezellige workshop gehad bij Erna
We hebben hele leuke dingen gemaakt met de Scallop Tag Punch en het Fresh Prints DSP.


Deze 3 items hebben we gemaakt en we hebben het bijna binnen de geplande tijd gered, hahaha!
Maar het was dan ook mega-gezellig!


We hebben een blokje Post-it versierd, met cardstock in de kleuren Coastal Cabana, Real Red en Crumb Cake.


Een superleuk doosje gemaakt (ontwerp van Erna zelf) met Real Red en Crumb Cake cardstock


En deze harmonica-kaart, is mijn persoonlijke favoriet.
Lekker fris qua kleur, origineel ontwerp (vind ik) en het gebruikte DSP is ook heel erg mooi...
*kwijl*...

Ik heb echt een superleuke, gezellige en ook leerzame avond gehad.
Veel inspiratie opgedaan en lekker gekletst met gelijkgestemden.
Dus Erna, heel erg bedankt en graag tot de volgende workshop!

Ik wens jullie nog een heel fijn weekend!

Liefs, San

5 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een schitterende creaties heb je gemaakt bij de workshop, ziet er top uit Sandra.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Hoi San,
wat een leuke workshop is dat geweest. Erg leuk allemaal en die harmonicakaart is echt en toppertje! Super!!
Groetjes,
GerJanne

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Zag je creaties al op Facebook, wat een leuk. Ik vind de harmonicakaart ook wel heel leuk.
Groetjes Saskia

Ingrid zei

Wat een leuke dingen hebben jullie weer gemaakt, wat een vrolijk papier is ervoor gebruikt. Zo jammer dat ik weer moest werken :(
Groetjes Ingrid

corryskaart zei

zo wat een leuke creatie's en bij zo'n workshop word het dubbel genieten
groetjes corry