Volgers

donderdag 3 april 2014

Kadootje voor mijn moeder

Vorige week ben ik een avondje wezen freubelen bij een vriendin van me en we hebben deze theelichtkaart gemaakt.

Elk een eigen kleurencombinatie, maar wel hetzelfde model.
Ik zag geel cardstock van Stampin' Up! (Daffodil Delight) en lila designpapier van Maja Design en mijn (paas)combinatie was bedacht.
:-D


Er passen 4 waxinelichtjes in de kaart en ik heb het "lint" van cardstock gemaakt en aan de achterkant 1 uiteinde vastgeplakt met een stukje klittenband, zodat de lichtjes eruit kunnen en de kaart daardoor niet beschadigd raakt.


De tekst is van de enige Nederlandse stempelset van SU!, maar ik weet nog steeds niet of ik hem tzt zal gaan bestellen, hahaha!
Ik heb in mijn voorraad nog genoeg leuke (Nederlandse en Engelse) teksten liggen. 
:-D

Mijn moeder was in ieder geval heel erg blij met het zelfgemaakte kadootje.
En daar doen we het voor, anderen blij maken!

Ik wens jullie nog een fijne avond.

Liefs, San

5 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Oh die is heel erg gaaf geworden,
mooi hoor ☺
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

martina's kaartjes zei

heel erg geslaagde creatie ! mooi
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Heel mooi kaartje San!
Leuk met die label!
GerJanne

GerJanne zei

Heel mooi kaartje San!
Leuk met die label!
GerJanne

Aartje zei

Wat een heerlijke zonnige combinatie! Leuk om zo voor je moeder te maken.
Groeten, Aartje