Volgers

zaterdag 26 april 2014

Te lang geleden...

...dat ik iets van me heb laten horen...

Maar niet getreurd, ik ben er nog steeds hoor!

Manlief en ik zijn het paasweekend heerlijk even samen eruit geweest.
Lekker naar Center Parcs, een klein huisje voor 2 personen.

Lekker samen gewinkeld in Hogeveen (een echte aanrader)


Nieuwe trui gekocht.


Dagje dierentuin in Emmen


Kolibrie gespot in de vlindertuin!


Lekker gourmetten!


Regenachtig dagje gehad maandag en toch nog gezellig bezoek gehad!
Hoeveel kuikens tellen jullie?


En bij slecht weer hoort freubelen!
:-D


Gelukkig had ik wat afdrukjes, mijn Copics, Stampin' Up! markers en Distress markers bij me...
;-)


Het eindresultaat...

Ik hoop binnenkort even tijd te hebben om wat mooie kaarten te maken met deze ingekleurde afdrukjes.
Het is al weer veel te lang geleden...

Ik wens jullie nog een fijn weekend toe en tot snel!

Liefs, San

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi San,
leuk verslag van een gezellig weekend. En Hoogeveen heeft veel winkels ja...( ik kom er vandaan)
Groetjes,
GerJanne

Aartje zei

Lekker zo'n weekend je weg zonder de kids. Leuk fotoverslag heb je ervan gemaakt.
Groeten, Aartje

Ans Gilbert zei

Hoi San,
Ik woon in Hoogeveen en het is daar super gezellig om te winkelen, fijn dat jullie zo genoten hebben, groetjes Ans