Volgers

dinsdag 15 april 2014

Thank You

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die gebaseerd is op de kaart van Caro
Het enige wat ik (NOG) niet heb is de achtergrondstempel (Hardwood, Stampin' Up!)
Maar deze staat hoog op mijn lijst!
:-D


Dus ik heb een beetje geïmproviseerd en de streepjes gebruikt van "Gorgeous Grunge".

Verder heb ik de volgende materialen gebruikt:

-Inkt: Crumb Cake en Bermuda Bay
-Cardstock: Crumb Cake en Naturals White
-Stempelsets: Petite Petals, Gorgeous Grunge en So Very Grateful
-Ponsen: Petite Petal Punch en Itty Bitty Punch
Rhinestones

Dank jullie wel voor de kijkjes die jullie nemen en de berichten die jullie achterlaten en Caro bedankt voor je inspiratie!

Ik wens jullie nog een hele fijne dag!

Liefs, San

8 opmerkingen:

Anneke. zei

Prachtig, Sandra! Wat een mooie kleuren.
Groetjes Anneke.

Erna Logtenberg zei

Nou ik vind dat je het heel creatief opgelost hebt met de streepjes zo! Mooie kaart! Xx Erna

Ingrid zei

Een leuke kaart is het geworden Sandra. Zo lang je de achtergrondstempel nog niet heb, dit is een leuke link als alternatief hoe je zelf je houtnerf achtergrond kan maken.
http://stamptv.ning.com/video/weathered-wood-background
Groetjes Ingrid

chantal zei

Wat ern pracht van ern kaart. Kleuren zijn super testament
Liefs chantal

GerJanne zei

Super gaaf kaartje!
GerJanne

Erica ♥ zei

Super kaartje, heel mooi ☺
Gezellige en fijne week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Renate zei

Kei leuk kaartje. Super gaaf gemaakt. Eén en al bloemenpracht.

-xies- Renate.

martina's kaartjes zei

wat een heerlijke kaart !
mooi
grtjs,martina
x