Volgers

maandag 12 mei 2014

Happy Birthday Wishes


Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat gepost heb, kom nog steeds tijd tekort, hahaha!
Vandaag een kaartje wat ik afgelopen zomer heb gemaakt toen we heerlijk op vakantie waren in Duitsland.
Ik was uiteraard beperkt in mijn materialen, omdat ik natuurlijk niet alles uit mijn hobbykamer kon meeslepen...
;-)

Voor deze kaart heb ik materialen van Stampin' Up! gecombineerd met Copics.


Het designpapier en het washi tape komt uit de serie "Gingham Garden" van SU!, de vlinderpons is ook van SU, net als de blauwe inkt (Island Indigo) en de tekst stempel.

Doordat de kaart van zo'n tijd geleden is, ben ik onderhand het lijstje kwijt met welke Copics ik gebruikt heb...
Ik heb in ieder geval zoveel mogelijk passende kleuren bij elkaar gezocht.
:-D

De stempel is trouwens van Saturated Canary.

Vanmiddag en vanavond weer werken, net als morgen, maar daarna weer wat dagen vrij.
Hopelijk wordt het weer dan ook wat beter, hahaha!
Ben onderhand wel klaar met die regen...
:-(

Ik wens jullie nog een fijne dag toe en tot de volgende keer!!!

Liefs, San

8 opmerkingen:

Monique zei

Wat een fris leuk kaartje!
groetjes

corryskaart zei

Nou dit ziet er reuze gezellig en vrolijk uit
Groetjes corry

rian zei

leuk kaartje Sandra, vrolijke kleurtjes.
groetjes rian

Lia zei

Hij is leuk hoor,
groetjes Lia

Ingrid zei

Leuke vrolijke kaart.
Groetjes Ingrid

Claudia Rogier zei

Hoi,

Prachtige kaart.

grtjs
Claudia

jolanda zei

leuke kaart

Renate zei

Het is wel echt een leukerd. Soms is het wel handig om een paar kaartjes achter de hand te houden. Hopelijk weer tot snel.

-xies- Renate.