Volgers

maandag 26 mei 2014

Happy Birthday

Vandaag is een vriendin van mij jarig en deze kaart heb ik naar haar toegestuurd.
Ik heb al bericht van haar gehad dat ze 'm gekregen heeft, dus hij mag op het blog!
;-)



Alles is weer eens van Stampin' Up!
Cardstock: Crisp Cantaloupe en Smoky Slate
DSP: Sweet Sorbet
Stempels: Petal Parade, Label Love (+pons)
Rhinestones, Twine (Crisp Cantaloupe)
En mijn inspiratiebron niet te vergeten: Erna

A.s. woensdag is er weer een kleurenkaartteam-dag, dus hou mijn blog in de gaten!


Ik wens jullie nog een fijne middag en avond!

Liefs, San

11 opmerkingen:

Erna Logtenberg zei

Aaah hij is leuk!! Xx Erna

corryskaart zei

hoi san
een erg mooi geslaagde kaart met een geweldige kleurencombi
groetjes corry

GerJanne zei

Hoi San,
je kaart is weer helemaal leuk! Mooie stempels en de kleuren zijn super bij elkaar!.
Ik zag je berichtje op FB, volgens mij krijgen we vanavond nog meer nattigheid!
Liefs,
GerJanne

Anita Meijer zei

Wat een supermooie kaart Sandra, top.
Liefs van Anita

Renate zei

Kei leuk gemaakt. De kleuren zijn ook heel mooi samen.
Heb je de stempel gekleurd met de Stampin' Write Markers?

-xies- Renate.

SandraW zei

@Renate: De Crisp Cantaloupe wel, daar heb ik geen inktpad van. De Smoky Slate is wel van de inktpad.

Groetjes, San

Christine zei

Heel mooi Sandra! Zo heb je weer iemand gelukkig gemaakt!
Liefs
Christine

rian zei

erg leuk sandra

groetjes Rian

Francisca zei

Zeer mooie kleuren heb je gebruikt .
Top kaart .
Groetjes ,
Francisca

Claudia Rogier zei

Hoi,

Heel mooi.

grtjs
Claudia

Pia zei

Een hele mooie kaart Sandra.
Groetjes,
Pia