Volgers

maandag 19 mei 2014

I'm so grateful...

...there's you in the world

Vandaag een model kaart wat ik al eens eerder heb laten zien.
Ben erg verzot op dit soort kaarten, maar dat hadden jullie vast al wel begrepen.
;-)


Deze keer in de kleuren Crumb Cake, Pool Party en Strawberry Slush.
Lekker fris en vrolijk!
Opgevrolijkt met bloemen van de stempelset Petite Petals (met pons, voor het gemak)
De tekst en het frame erachter komen van de set Chalk Talk, één van mijn favorieten van de huidige catalogus van Stampin' Up!
En wat rhinestones voor de extra "glamour", hahaha!

Ik wens jullie morgen een hele fijne en zonnige dag toe, geniet ervan als je in de gelegenheid bent!

Liefs, San

8 opmerkingen:

Durvina zei

Wat een leuke kaart, ook zo mooi die SU spullen!

liefs, Durvina

rian zei

erg mooi gemaakt .
ook de kleuren zijn zo mooi bij elkaar.
groetjes rian

Anneke. zei

Schitterende kaart, Sandra! Het geheel past allemaal zo mooi bij elkaar.
Groetjes Anneke.

martina's kaartjes zei

heel erg leuk gemaakt, al die bloemen !
grtjs,martina
x

Lia zei

Supermooi, mooie kleuren, alles perfect op elkaar afgestemd,
groetjes Lia

Monique zei

Prachtige kaart en knappe kleurencombinatie!
grtjs

Erna Logtenberg zei

Super mooi kaartje in vrolijke kleurencombi! Xx Erna

Aletta zei

Prachtige kaart.. mijn SU bestelling is onderweg met de Petals en scallop pons... Ha... dit model is echt leuk... Staat op mijn todo lijstje..... ahummm... Lijstje??