Volgers

maandag 5 mei 2014

Kadootje voor mijn moeder...



Afgelopen zaterdag was mijn moeder jarig, 63 jaar geworden, en voor haar heb ik dit verjaardagsboekje gemaakt.

Het is de derde keer dat ik dit (bewerkelijke) boekje heb gemaakt, de eerste keer was op een workshop bij Erna, de tweede keer voor een vriendin van me en nu dus voor mijn moeder.
:-D


Alle gebruikte materialen zijn van Stampin' Up!

Designpapier: Afternoon Picknick, Coastal Cabana.

Cardstock: Smokey Slate, Very Vanilla, Barely Banana.

Stempelsets: Petite pairs, Chalk Talk, From my Heart, Bloomin' Marvelous, Happiest Birthday Wishes, Cottage Garden.

Ponsen: Itty Bitty Shapes Punches, Scalloped Circle Punches, Circle Punches, Bitty Butterfly Punch, Large Oval punch, Scalloped Oval Punch.

Lint: Silver 1/8" Ribbon

Twine: uit eigen voorraad

Knoopjes: Basic Metal Buttons

 Voorkant

 1e flapje open

 Binnenkant

 Buitenste flapjes open

 Twine open

 Onderkant van de grote flap

 Bovenkant van de grote flap

Achterkant

Met liefde en veel geduld en tijd gemaakt!
(ben er 3 avonden mee bezig geweest, maar de waardering was enorm, dus het was het allemaal waard!)

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden.

Fijne dag gewenst!

Liefs, San

7 opmerkingen:

Ingrid zei

Prachtig gemaakt, kan me voorstellen dat je moeder er heel blij mee was. Wat een mooie zachte kleuren papierlijn heb je gebruikt.
Groetjes Ingrid

martina's kaartjes zei

wauw, daar ben je vast wel wat uurtjes zoet mee geweest ! prachtig hoor ! zal wel zijn dat ze daar blij mee was
grtjs,martina
x

rian zei

erg leuk Sandra,het zijn ook mooie kleuren.
groetjes Rian

Erna Logtenberg zei

wow wat leuk, ook in deze kleuren! Xx Erna

Renate zei

Sow, daar zit heel wat werk in. Wel super mooi gemaakt.

-xies- Renate.

Annie zei

Hallo...
Hier "spreekt" Sandra's moeder:
Ik was erg blij verrast met dit prachtige "KUNSTWERK".
Super mooi gedaan, Sandra.
Dikke knfss en xxx

Erica ♥ zei

Wowww wat ziet dat er super mooi uit, prachtig gemaakt, en nog van
harte gefeliciteerd met je mams ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}